✭﷽✭
*✿_کیا شان ہے میرے آقا کی_✿*
*✭KYA SHAAN HAI MERE AAQA KI✭*
*✿_क्या शान है मेरे आक़ा की _✿*
*🌹صلى الله على محمدﷺ🌹*
╭•═════••════•╮
*┱✿حضرت انس (رض) فرماتے ہیں کہ حضور اقدس ﷺ نہ بہت لمبے قد کے تھے نہ پستہ قد (جس کو ٹھگنا کہتے ہیں) بلکہ آپ کا قد مبارک درمیانہ تھا
*✭KYA SHAAN HAI MERE AAQA KI✭*
*✿_क्या शान है मेरे आक़ा की _✿*
*🌹صلى الله على محمدﷺ🌹*
╭•═════••════•╮
*┱✿حضرت انس (رض) فرماتے ہیں کہ حضور اقدس ﷺ نہ بہت لمبے قد کے تھے نہ پستہ قد (جس کو ٹھگنا کہتے ہیں) بلکہ آپ کا قد مبارک درمیانہ تھا
اور نیز رنگ کے اعتبار سے نہ بالکل سفید تھے چونہ کی طرح، نہ بالکل گندم گوں کہ سانولا بن جائے (بلکہ چودھویں رات کے چاند سے زیادہ روشن پرنور اور کچھ ملاحت لئے ہوئے تھے)
حضور اقدس ﷺ کے بال نہ بالکل سیدھے تھے نہ بالکل پیچدار (بلکہ ہلکی سی پیچیدگی اور گھونگریالہ پن تھا) چالیس برس کی عمر ہوجانے پر حق تعالیٰ جل شانہ نے آپ ﷺ کو نبی بنایا پھر آپ ﷺ نے مکہ مکرمہ میں دس سال قیام فرمایا اور دس سال مدینہ منورہ میں رہے اور ساٹھ سے کچھ اوپر تھے کہ اللہ تعالیٰ نے آپ ﷺ کو وفات دے دی اور آپ ﷺ کے سر مبارک اور داڑھی مبارک میں بیس بال بھی سفید نہیں تھے۔
*📕شمائل ترمذی ،جلد 1 - باب:-حضور اقدس ﷺ کے حلیہ کا بیان ,حدیث نمبر: 1-*-*
╨─────────────────────❥
*┱✿ Hazrat Anas Raziyllahu Anhu Farmate Hai'n k Huzoor Aqdas Sallallahu Alaihivasallam na Bahut lambe Qad Ke they na past Qad ( jisko thigna kehte Hai'n) Balki Aapka Qad Mubarak darmiyana tha ,
*📕شمائل ترمذی ،جلد 1 - باب:-حضور اقدس ﷺ کے حلیہ کا بیان ,حدیث نمبر: 1-*-*
╨─────────────────────❥
*┱✿ Hazrat Anas Raziyllahu Anhu Farmate Hai'n k Huzoor Aqdas Sallallahu Alaihivasallam na Bahut lambe Qad Ke they na past Qad ( jisko thigna kehte Hai'n) Balki Aapka Qad Mubarak darmiyana tha ,
aur neez rang Ke aitbaar se na bilkul Safed they choona ki Tarah na bilkul gandum go k Saanwla ban Jaye ,( Balki Chohdhvi Raat Ke Chaand SE zyada Roshan Purnoor aur Kuchh Malahat liye hue they )
Huzoor Aqdas Sallallahu Alaihivasallam Ke Baal na bilkul Sidhe they na bilkul pechdaar ( Balki halki si pechidgi aur ghunghriyalapan tha )Chalees Baras ki Umar ho Jane per Haq Ta'ala Jal Shanh ne Aap Sallallahu Alaihivasallam Ko Nabi Banaya Fir Aapne Makka Mukarrama me Das saal qayaam farmaya aur Das Saal Madina Munavvara me rahe aur Saath SE Kuchh Ouper they k Allah Ta'ala ne Aap Sallallahu Alaihivasallam Ko wafaat de Di aur Aap Sallallahu Alaihivasallam Ke Sar Mubarak aur Daadhi Mubarak me Bees Baal bhi Safed nahi they,
*📕Shama'ile Tirmizi _,*
╨─────────────────────❥
*┱✿ हजरत अनस रजियल्लाहु अन्हु फरमाते हैं हुजूर सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम ना बहुत लंबे क़द के थे ना पस्त क़द (जिसको ठिगना कहते हैं )बल्कि आपका क़द मुबारक हो दरमियांना था ।
╨─────────────────────❥
*┱✿ हजरत अनस रजियल्लाहु अन्हु फरमाते हैं हुजूर सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम ना बहुत लंबे क़द के थे ना पस्त क़द (जिसको ठिगना कहते हैं )बल्कि आपका क़द मुबारक हो दरमियांना था ।
और नीज़ रंग के एतबार से ना बिल्कुल सफेद थे चूना की तरह ना बिल्कुल गंंदुम गो कि सांवला बन जाए (बल्कि चौहदवी रात के चांद से ज्यादा रोशन पुर नूर और कुछ मलाहत लिए हुए थे )
हुजूर सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम के बाल ना बिल्कुल सीधे थे ना बिल्कुल पेंचदार (बल्कि हल्की सी पैचीदगी और घुंघरियालापन था) 40 बरस की उमर हो जाने पर हक़ ताअला जल शानह ने आप सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम को नबी बनाया फिर आप सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम ने मक्का मुकर्रमा में 10 साल क़याम फरमाया और 10 साल मदीना मुनव्वरा में रहे और 60 से कुछ ऊपर थे कि अल्लाह ताअला ने आपको वफात दे दी और आप सल्लल्लाहो वाले वसल्लम के सर मुबारक और दाढ़ी मुबारक में 20 बाल भी सफेद नहीं थे।
*📕-शमाइले तिर्मिजी-*
╨─────────────────────❥
*┱✿ حضرت براء بن عازب (رض) فرماتے ہیں کہ حضور اقدس ﷺ ایک مرد میانہ قد تھے۔ (قدرے درازی مائل جیسا کہ پہلے گزرچکا) آپ ﷺ کے دونوں مونڈھوں کے درمیان قدرے اوروں سے زیادہ فاصلہ تھا۔ (جس سے سینہ مبارک چوڑا ہونا بھی معلوم ہوگیا)
گنجان بالوں والے، جو کان کی لو تک ہوتے تھے، آپ ﷺ پر ایک سرخ دھاری کا جوڑا یعنی لنگی اور چادر تھی۔ میں نے آپ ﷺ سے زیادہ حسین کبھی کوئی چیز نہیں دیکھی۔
*📕شمائل ترمذی ،جلد 1 - باب:-حضور اقدس ﷺ کے حلیہ کا بیان ,حدیث نمبر: 3-*-*
╨─────────────────────❥
*┱✿ Hazrat Bara'a bin Aazib Raziyllahu Anhu Farmate Hai'n k Huzoor Aqdas Sallallahu Alaihivasallam Ek Mard miyana qad they , Aap Sallallahu Alaihivasallam Ke Dono Mondho'n Ke darmiyaan qadre auro'n SE zyada Faasla tha ( Jisse Seena Mubarak Choda Hona bhi Maloom ho gaya )
*📕شمائل ترمذی ،جلد 1 - باب:-حضور اقدس ﷺ کے حلیہ کا بیان ,حدیث نمبر: 3-*-*
╨─────────────────────❥
*┱✿ Hazrat Bara'a bin Aazib Raziyllahu Anhu Farmate Hai'n k Huzoor Aqdas Sallallahu Alaihivasallam Ek Mard miyana qad they , Aap Sallallahu Alaihivasallam Ke Dono Mondho'n Ke darmiyaan qadre auro'n SE zyada Faasla tha ( Jisse Seena Mubarak Choda Hona bhi Maloom ho gaya )
Gunjaan Baalo wale ,Jo Kaan ki lo Tak Hote they ,Aap Sallallahu Alaihivasallam per Ek Surkh Dhaari Ka Joda Yani Lungi aur Chaadar thi , Maine Aap Sallallahu Alaihivasallam se Zyada Haseen Kabhi Koi cheez nahi dekhi,
*📕Shama'ile Tirmizi _,*
╨─────────────────────❥
╨─────────────────────❥
*┱✿ हजरत बरा'अ बिन आज़िब रजियल्लाहु अन्हु फरमाते हैं हुजूर सल्लल्लाहो अलेही वसल्लम एक मर्द मियांना क़द थे। आप सल्लल्लाहो अलेही वसल्लम वसल्लम के दोनों मोढों के दरमियान कद्रे औरों से ज्यादा फासला था (जिससे सीना मुबारक चौड़ा होना भी मालूम हो गया)
गुनजान बालों वाले जो कान की लौ तक होते थे , आप सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम पर एक सुर्ख धारी का जोड़ा यानी लूंगी और चादर थी -मैंने आप सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम से ज्यादा हसीन कभी कोई चीज नहीं देखी ।
*📕-शमाइले तिर्मिजी-*
╨─────────────────────❥
*┱✿ _حضرت علی (رض) فرماتے ہیں، کہ حضور اقدس ﷺ نہ زیادہ لمبے تھے، نہ کوتاہ قد، ہتھیلیاں اور دونوں پاؤں پُر گوشت تھے (یہ صفات مردوں کے لئے محمود ہیں اس لئے کہ قوت اور شجاعت کی علامت ہیں۔ عورتوں کے لئے مذموم ہیں) حضور ﷺ کا سر مبارک بھی بڑا تھا۔ اور اعضاء کے جوڑ کی ہڈیاں بھی بڑی تھیں۔ سینہ سے لے کر ناف تک بالوں کی ایک باریک دھاری تھی۔ جب حضور اقدس ﷺ چلتے تھے گویا کہ کسی اونچی جگہ سے نیچے کو اتر رہے ہیں حضرت علی (رض) فرماتے ہیں کہ میں نے حضور اقدس ﷺ جیسا نہ حضور سے پہلے دیکھا اور نہ بعد میں دیکھا۔
*📕شمائل ترمذی ،جلد 1 - باب:-حضور اقدس ﷺ کے حلیہ کا بیان ,حدیث نمبر: 5-*-*
╨─────────────────────❥
*┱✿ Hazrat Ali Raziyllahu anhu Farmate Hai'n k Huzoor Aqdas ﷺ na zyada lambe they na kotah qad ,Hatheliya'n aur dono paanv pur gosht they ( Ye sifaat Mardo'n Ke Liye Mehmood hai isliye k quwwat aur Shuja'at ki Alamat hai , Aurto'n Ke Liye Mazmoom Hai )
╨─────────────────────❥
*┱✿ Hazrat Ali Raziyllahu anhu Farmate Hai'n k Huzoor Aqdas ﷺ na zyada lambe they na kotah qad ,Hatheliya'n aur dono paanv pur gosht they ( Ye sifaat Mardo'n Ke Liye Mehmood hai isliye k quwwat aur Shuja'at ki Alamat hai , Aurto'n Ke Liye Mazmoom Hai )
Huzoor ﷺ Ka Sar Mubarak bhi Bada tha aur A'aza ke Jod ki Haddiya'n bhi Badi thi , Seene SE le Kar Naaf Tak Baalo ki Ek Bareek Dhaari thi ,
Jab Huzoor ﷺ chalte they goya Kisi ounchi Jagah SE niche ko utar rahe Hai'n , Hazrat Ali Raziyllahu anhu Farmate Hai'n k Maine Huzoor Aqdas ﷺ jesa na Huzoor SE Pehle Dekha aur na baad me Dekha _,
*📕Shama'ile Tirmizi _,*
╨─────────────────────❥
*┱✿ हजरत अली रजियल्लाहु अन्हु फरमाते हैं कि हुजूर अक़दस सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम ना ज्यादा लंबे थे ना कोताहा कद ,हथेलियां और दोनों पांव पुर गोश्त थे ( यह सिफात मर्दों के लिए महमूद है इसलिए की कूवत और शुजात की अलामत है औरतों के लिए मज़मूम है)
╨─────────────────────❥
*┱✿ हजरत अली रजियल्लाहु अन्हु फरमाते हैं कि हुजूर अक़दस सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम ना ज्यादा लंबे थे ना कोताहा कद ,हथेलियां और दोनों पांव पुर गोश्त थे ( यह सिफात मर्दों के लिए महमूद है इसलिए की कूवत और शुजात की अलामत है औरतों के लिए मज़मूम है)
हुजूर सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम का सर मुबारक भी बड़ा था और आ'जा़ के जोड़ की हड्डियां भी बड़ी थी , सीने से लेकर नाफ तक बालों की एक बारीक धारी थी।
जब हुजूर अक़दस सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम चलते थे गोया कि किसी ऊंची जगह से नीचे को उतर रहे हैं। हजरत अली रजियल्लाहु अन्हु फरमाते हैं कि मैंने हुजूर सल्लल्लाहू अलैही वसल्लम जैसा ना हुजूर से पहले देखा और ना बाद में देखा ।
*📕-शमाइले तिर्मिजी-*
╨─────────────────────❥
*┱✿_ابو اسحاق کہتے ہیں کہ کسی شخص نے حضرت براء (رض) پوچھا کہ کیا حضور اقدس ﷺ کا چہرہ مبارک تلوار کی طرح شفاف تھا۔ انہوں نے کہا کہ نہیں بلکہ بدر کی طرح روشن گولائی لئے ہوئے تھا۔
*📘 شمائل ترمذی ،جلد 1 -باب: حضور اقدس ﷺ کے حلیہ کا بیان ،حدیث نمبر: 10،*
*┱✿_ابوہریرہ (رض) فرماتے ہیں، کہ حضور اقدس ﷺ اس قدر صاف شفاف حسین و خوبصورت تھے کہ گویا کہ چاندی سے آپ ﷺ کا بدن مبارک ڈھالا گیا ہے۔ آپ ﷺ کے بال مبارک قدرے خمدار گھونگریالے تھے۔
*📕شمائل ترمذی ،جلد 1 - باب:-حضور اقدس ﷺ کے حلیہ کا بیان ,حدیث نمبر: 11-*-*
╨─────────────────────❥
*┱✿ Abu ishaaq Kehte Hai'n k Kisi Shakhs ne Hazrat Bara'a Raziyllahu anhu se puchha k kya Huzoor Aqdas ﷺ Ka chehra Mubarak Talwaar ki Tarah Shafaaf ( itna Saaf k Aar Paar Nazar Aaye ) tha ,
*📕شمائل ترمذی ،جلد 1 - باب:-حضور اقدس ﷺ کے حلیہ کا بیان ,حدیث نمبر: 11-*-*
╨─────────────────────❥
*┱✿ Abu ishaaq Kehte Hai'n k Kisi Shakhs ne Hazrat Bara'a Raziyllahu anhu se puchha k kya Huzoor Aqdas ﷺ Ka chehra Mubarak Talwaar ki Tarah Shafaaf ( itna Saaf k Aar Paar Nazar Aaye ) tha ,
Unhone Kaha k Nahi Balki Badr (Chohdhvi Raat Ke Chand ) ki Tarah Roshan golayi liye hue tha ,
*┱✿_ Hazrat Abu Hurairah Raziyllahu anhu Farmate Hai'n k Huzoor Aqdas ﷺ is qadar Saaf Shafaaf Haseen v Khoobsurt they k Goya k Chaandi SE Aap ﷺ Ka Badan Mubarak dhaala gaya hai , Aap ﷺ Ke Baal Mubarak qadre khamdaar ghunghriyale they ,
*📕Shama'ile Tirmizi _,*
╨─────────────────────❥
*┱✿ अबु इसहाक़ कहते हैं कि किसी शख्स ने हजरत बरा'अ रजियल्लाहु अन्हु से पूछा कि क्या हुजूर अक़दस ﷺ का चेहरा मुबारक तलवार की तरह शफाफ (इतना साफ के आर पार नजर आए) था ।
उन्होंने कहा कि नहीं बल्कि बदर (चौहदवी रात का चांद) की तरह रोशन गोलाई लिए हुए था ।
╨─────────────────────❥
*┱✿ अबु इसहाक़ कहते हैं कि किसी शख्स ने हजरत बरा'अ रजियल्लाहु अन्हु से पूछा कि क्या हुजूर अक़दस ﷺ का चेहरा मुबारक तलवार की तरह शफाफ (इतना साफ के आर पार नजर आए) था ।
उन्होंने कहा कि नहीं बल्कि बदर (चौहदवी रात का चांद) की तरह रोशन गोलाई लिए हुए था ।
*┱✿ अबू हुरैरा रजियल्लाहु अन्हु फरमाते हैं कि हुजूर सल्लल्लाहू अलैही वसल्लम इस क़दर् साफ-शफाफ हसीन व खूबसूरत थे की गोया कि चांदी से आपका बदन मुबारक ढाला गया है । आपके बाल मुबारक क़दरे खमदार घुंघराले थे।
*📕-शमाइले तिर्मिजी-*
╨─────────────────────❥
*┱✿_ابن عباس (رض) فرماتے ہیں، کہ حضور اقدس ﷺ کے اگلے دانت مبارک کچھ کشادہ تھے یعنی ان میں کسی قدر ریخیں تھیں گنجان نہ تھے جب حضور اقدس ﷺ تکلم فرماتے تو ایک نور سا ظاہر ہوتا جو دانتوں کے درمیان سے نکلتا تھا۔
*📕شمائل ترمذی ،جلد 1 - باب:-حضور اقدس ﷺ کے حلیہ کا بیان ,حدیث نمبر-14*-*
╨─────────────────────❥
*┱✿ ibne Abbaas Raziyallahu Anhu Farmate Hai'n k Huzoor Aqdas ﷺ Ke Agle Daant Mubarak Kuchh Kushada they Yani unme Kisi qadar rekhi'n they gunjaan na they , Jab Huzoor Aqdas ﷺ takllum Farmate to Ek Noor SA Zaahir Jo Daanto Ke darmiyaan SE nikalta tha ,
*📕شمائل ترمذی ،جلد 1 - باب:-حضور اقدس ﷺ کے حلیہ کا بیان ,حدیث نمبر-14*-*
╨─────────────────────❥
*┱✿ ibne Abbaas Raziyallahu Anhu Farmate Hai'n k Huzoor Aqdas ﷺ Ke Agle Daant Mubarak Kuchh Kushada they Yani unme Kisi qadar rekhi'n they gunjaan na they , Jab Huzoor Aqdas ﷺ takllum Farmate to Ek Noor SA Zaahir Jo Daanto Ke darmiyaan SE nikalta tha ,
*📕Shama'ile Tirmizi _,*
╨─────────────────────❥
*┱✿ इब्ने अब्बास रजियल्लाहु अन्हु फरमाते हैं कि हुजूर अक़दस सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम के अगले दांत मुबारक क़ुशादा थे यानी उनमें किसी कदर रैखें थी गुंजान ना थे । जब हुजूर अक़दस सल्लल्लाहू अलैही वसल्लम तकल्लुम फरमाते तो एक नूर सा ज़ाहिर होता जो दांतों के दरमियान से निकलता था।
╨─────────────────────❥
*┱✿ इब्ने अब्बास रजियल्लाहु अन्हु फरमाते हैं कि हुजूर अक़दस सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम के अगले दांत मुबारक क़ुशादा थे यानी उनमें किसी कदर रैखें थी गुंजान ना थे । जब हुजूर अक़दस सल्लल्लाहू अलैही वसल्लम तकल्लुम फरमाते तो एक नूर सा ज़ाहिर होता जो दांतों के दरमियान से निकलता था।
*📕-शमाइले तिर्मिजी-*
╨─────────────────────❥
*┱✿_بردہ بن الحصیب (رض) فرماتے ہیں کہ حضور ﷺ جب مدینہ منورہ تشریف لائے تو حضرت سلمان فارسی (رض) ایک خوان لے کر آئے جس میں تازہ کھجوریں تھیں اور حضور اکرم ﷺ کی خدمت میں پیش کیا۔ حضور ﷺ نے دریافت فرمایا کہ سلمان یہ کیسی کھجوریں ہیں۔ انہوں نے عرض کیا کہ آپ ﷺ پر اور آپ ﷺ کے ساتھیوں پر صدقہ ہیں۔ حضور ﷺ نے فرمایا کہ ہم لوگ صدقہ نہیں کھاتے اس لئے میرے پاس سے اٹھا لو,
(اس میں علماء کا اختلاف ہے کہ ہم لوگ سے کیا مراد ہے۔ بعض کے نزدیک حضور اقدس ﷺ کی ذات ہے جسے جمع کے لفظ سے تشریفاً تعبیر فرمایا اور بعض کے نزدیک جماعت انبیاء مراد ہیں اور بعض کے نزدیک حضور ﷺ اور حضور ﷺ کے وہ اقا رب جن کو زکوٰۃ کا مال دینا جائز نہیں مراد ہیں۔ بندہ ناچیز کے نزدیک یہ تیسرا احتمال راجح ہے اور علامہ مناوی کے اعتراضات جو اس تیسری صورت میں ہیں زیادہ وقیع نہیں)
دوسرے دن پھر ایسا ہی واقعہ پیش آیا کہ سلمان کھجوروں کا طباق لائے اور حضور اقدس ﷺ کے ارشاد پر سلمان نے عرض کیا کہ یا رسول اللہ ﷺ یہ آپ ﷺ کے لئے ہدیہ ہے۔ حضور ﷺ نے خود ہی نوش فرمایا۔ (چنانچہ بیجوری نے اس کی تصریح کی ہے۔ حضرت سلمان کا اس طرح پر دونوں دن لانا حقیقت میں حضور اقدس ﷺ کے آقا بنانے کا امتحان تھا اس لئے کہ سلمان (رض) پرانے زمانے کے علماء میں سے تھے اڑھائی سو برس اور بعض کے قول پر ساڑھے تین سو برس ان کی عمر ہوئی۔ انہوں نے حضور اقدس ﷺ کی علامات میں جو پہلی کتب میں پڑھ رکھی تھیں یہ بھی دیکھا تھا کہ آپ ﷺ صدقہ نوش نہیں فرماتے اور ہدیہ قبول فرماتے ہیں اور آپ ﷺ کے دونوں مونڈھوں کے درمیان مہر نبوت ہے، پہلی دونوں علامتیں دیکھنے کے بعد) پھر حضور اقدس ﷺ کی پشت مبارک پر مہر نبوت دیکھی تو مسلمان ہوگئے
سلمان (رض) اس وقت یہود بنی قریظہ کے غلام بنے ہوئے تھے۔ حضور ﷺ نے ان کو خریدا (مجازاً خریدا کے لفظ سے تعبیر کردیا ورنہ حقیقت میں انہوں نے حضرت سلمان (رض) کو مکاتب بنایا تھا۔ مکاتب بنانا اس کو کہتے ہیں کہ آقا غلام سے معاملہ کرلے کہ اتنی مقدار جو آپس میں طے ہوجائے کما کردے دو ، پھر تم آزاد ہو) اور بدل کتابت بہت سے درہم قرار پائے اور نیز یہ کہ حضرت سلمان ان کے لئے (تین سو) کھجور کے درخت لگائیں اور ان درختوں کے پھل لانے تک ان کی خبر گیری کریں۔ پس حضور ﷺ نے اپنے دست مبارک سے وہ درخت لگائے، حضور ﷺ کا معجزہ تھا کہ سب درخت اسی سال پھل لے آئے مگر ایک درخت نہ پھلا۔ تحقیق سے معلوم ہوا کہ وہ درخت حضرت سلمان فارسی کے ہاتھ کا لگایا ہوا تھا۔ حضور اقدس ﷺ کے دست مبارک کا نہیں۔ حضور ﷺ نے اس کو نکالا اور دوبارہ اپنے دست مبارک سے لگایا۔ حضور ﷺ کا دوسرا معجزہ یہ ہوا کہ بےموسم لگایا ہوا درخت بھی اسی سال پھل لے آیا۔
(اس میں علماء کا اختلاف ہے کہ ہم لوگ سے کیا مراد ہے۔ بعض کے نزدیک حضور اقدس ﷺ کی ذات ہے جسے جمع کے لفظ سے تشریفاً تعبیر فرمایا اور بعض کے نزدیک جماعت انبیاء مراد ہیں اور بعض کے نزدیک حضور ﷺ اور حضور ﷺ کے وہ اقا رب جن کو زکوٰۃ کا مال دینا جائز نہیں مراد ہیں۔ بندہ ناچیز کے نزدیک یہ تیسرا احتمال راجح ہے اور علامہ مناوی کے اعتراضات جو اس تیسری صورت میں ہیں زیادہ وقیع نہیں)
دوسرے دن پھر ایسا ہی واقعہ پیش آیا کہ سلمان کھجوروں کا طباق لائے اور حضور اقدس ﷺ کے ارشاد پر سلمان نے عرض کیا کہ یا رسول اللہ ﷺ یہ آپ ﷺ کے لئے ہدیہ ہے۔ حضور ﷺ نے خود ہی نوش فرمایا۔ (چنانچہ بیجوری نے اس کی تصریح کی ہے۔ حضرت سلمان کا اس طرح پر دونوں دن لانا حقیقت میں حضور اقدس ﷺ کے آقا بنانے کا امتحان تھا اس لئے کہ سلمان (رض) پرانے زمانے کے علماء میں سے تھے اڑھائی سو برس اور بعض کے قول پر ساڑھے تین سو برس ان کی عمر ہوئی۔ انہوں نے حضور اقدس ﷺ کی علامات میں جو پہلی کتب میں پڑھ رکھی تھیں یہ بھی دیکھا تھا کہ آپ ﷺ صدقہ نوش نہیں فرماتے اور ہدیہ قبول فرماتے ہیں اور آپ ﷺ کے دونوں مونڈھوں کے درمیان مہر نبوت ہے، پہلی دونوں علامتیں دیکھنے کے بعد) پھر حضور اقدس ﷺ کی پشت مبارک پر مہر نبوت دیکھی تو مسلمان ہوگئے
سلمان (رض) اس وقت یہود بنی قریظہ کے غلام بنے ہوئے تھے۔ حضور ﷺ نے ان کو خریدا (مجازاً خریدا کے لفظ سے تعبیر کردیا ورنہ حقیقت میں انہوں نے حضرت سلمان (رض) کو مکاتب بنایا تھا۔ مکاتب بنانا اس کو کہتے ہیں کہ آقا غلام سے معاملہ کرلے کہ اتنی مقدار جو آپس میں طے ہوجائے کما کردے دو ، پھر تم آزاد ہو) اور بدل کتابت بہت سے درہم قرار پائے اور نیز یہ کہ حضرت سلمان ان کے لئے (تین سو) کھجور کے درخت لگائیں اور ان درختوں کے پھل لانے تک ان کی خبر گیری کریں۔ پس حضور ﷺ نے اپنے دست مبارک سے وہ درخت لگائے، حضور ﷺ کا معجزہ تھا کہ سب درخت اسی سال پھل لے آئے مگر ایک درخت نہ پھلا۔ تحقیق سے معلوم ہوا کہ وہ درخت حضرت سلمان فارسی کے ہاتھ کا لگایا ہوا تھا۔ حضور اقدس ﷺ کے دست مبارک کا نہیں۔ حضور ﷺ نے اس کو نکالا اور دوبارہ اپنے دست مبارک سے لگایا۔ حضور ﷺ کا دوسرا معجزہ یہ ہوا کہ بےموسم لگایا ہوا درخت بھی اسی سال پھل لے آیا۔
*📕-*شمائل ترمذی ,جلد 1 -باب: حضور اقدس ﷺ کی مہر نبوت کا ذکر ,حدیث نمبر: 20-*
╨─────────────────────❥
*┱✿ Burredah bin Haseeb Raziyllahu anhu Farmate Hai'n k Huzoor ﷺ jab Madina munavvara Tashreef laye to Hazrat Salman Faarsi Raziyllahu anhu Ek Khwan Le Kar Aaye Jisme Taza Khajoore thi aur Huzoor Akram ﷺ ki khidmat me pesh Kiya , Huzoor ﷺ ne daryaft farmaya k k Salman yeh kesi Khajoore Hai'n ? Unhone arz Kiya k Aap ﷺ per aur Aap ﷺ Ke Sathiyo'n per Sadqa Hai , Huzoor ﷺ ne farmaya k Hum log Sadqa nahi khate isliye mere paas se utha lo ,
╨─────────────────────❥
*┱✿ Burredah bin Haseeb Raziyllahu anhu Farmate Hai'n k Huzoor ﷺ jab Madina munavvara Tashreef laye to Hazrat Salman Faarsi Raziyllahu anhu Ek Khwan Le Kar Aaye Jisme Taza Khajoore thi aur Huzoor Akram ﷺ ki khidmat me pesh Kiya , Huzoor ﷺ ne daryaft farmaya k k Salman yeh kesi Khajoore Hai'n ? Unhone arz Kiya k Aap ﷺ per aur Aap ﷺ Ke Sathiyo'n per Sadqa Hai , Huzoor ﷺ ne farmaya k Hum log Sadqa nahi khate isliye mere paas se utha lo ,
( isme Ulma Ka ikhtilaf he k hum log se kya muraad he ,Baaz k Nazdeek Huzoor Aqdas ﷺ ki zaat Hai Jise Jama me Lafz SE tashrifan tabeer farmaya aur Baaz Ke Nazdeek Jama'at Ambiya muraad Hai'n AUR Baaz Ke Nazdeek Huzoor ﷺ aur Huzoor ﷺ Ke Wo Aqarib jinko zakaat Ka Maal dena jaa'iz nahi muraad Hai'n , Banda Nacheez Ke Nazdeek ye Teesra Ahatmaal raajeh Hai aur Allama Manawai Ke aitrazaat Jo is teesri Soorat me hai Zyada waqi nahi )
Doosre Din fir ESA hi waqia pesh aaya k Salman khajooro Ka tabaaq Laye aur Huzoor Aqdas ﷺ Ke irshad per Salman ne arz Kiya k Ya Rasulullah ﷺ ye Aap ﷺ Ke Liye Hadiya he , Huzoor ﷺ ne khud bhi nosh farmaya , ( Chunache Bayjuri ne iski tasreeh ki he , Hazrat Salman Ka is Tarah per Dono din Lana Haqeeqat me Huzoor Aqdas ﷺ Ke Aaqa banane Ka imtihaan tha isliye k Salman Raziyllahu anhu Purane zamane Ke Ulma me SE they , 250 baras aur baaz ke Qaul per 350 baras unki Umar hui , Unhone Huzoor Aqdas ﷺ ki Alamat me Jo pehli kutub me Padh rakhi thi ye bhi dekha tha k Aap ﷺ Sadqa nosh nahi farmate aur Hadiya Qubool Farmate Hai'n aur Aap ﷺ Ke Dono Mondho'n Ke darmiyaan muhare nabuwat he , Pehli Dono Alamate dekhne Ke baad ) fir Huzoor Aqdas ﷺ Ke Pusht Mubarak per muhare nabuwat dekhi to Musalman ho gaye ,
Salman Raziyllahu anhu us Waqt Yahoodi Bani Qureza Ke Gulaam bane hue they , Huzoor Aqdas ﷺ ne Unko kharida ( Mijazan Kharida Ke Lafz SE tabeer Kar diya Varna Haqeeqat me unhone Hazrat Salman Faarsi Raziyllahu anhu Ko Makatib Banaya tha , Makatib banana usko Kehte Hai'n k Aaqa Gulaam SE maamla Kar le k itni miqdaar Jo Aapas me Tay ho Jaye kama Kar de do ,Fir tum Azaad ho ) aur badal kitabat bahut SE dirham qaraar Paye aur neez ye k Hazrat Salman unke liye ( 300) Khajooro Ke darakht lagaye aur un darakhto Ke Phal lane Tak unki khabargiri kare,
Pas Huzoor ﷺ ne Apne dast Mubarak se Wo darakht lagaye, Huzoor ﷺ Ka Mojaza tha k Sab darakht usi saal Phal Le Aaye Magar Ek darakht na phala ,Tehqeeq se Maloom hua k Wo darakht Hazrat Salman Faarsi Ke Haath Ka lagaya hua tha , Huzoor Aqdas ﷺ ne usko nikaala aur dobara Apne dast Mubarak se lagaya , Huzoor ﷺ Ka doosra Mojaza ye hua k Be Mausam lagaya hua darakht bhi usi saal Phal Le Aaya ,
*📕Shama'ile Tirmizi _,*
╨─────────────────────❥
*┱✿ बुरेदा बिन हसीब रजियल्लाहु अन्हु फरमाते हैं कि हुजूर सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम जब मदीना मुनव्वरा तशरीफ लाए तो हजरत सलमान फारसी रजियल्लाहु अन्हु एक ख्वान लेकर आए जिसमें ताजा खजूरे थी और हुजूर अकरम सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम की खिदमत में पेश किया ,हुजूर सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम ने दरयाफ्त फरमाया कि सलमान यह कैसी खजूरे हैं ? उन्होंने अर्ज़ किया कि आप सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम पर और आप सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम के साथियों पर सदका़ है। हुजूर सल्लल्लाहो अलेही वसल्लम ने फरमाया कि हम लोग सदका़ नहीं खाते इसलिए मेरे पास से उठा लो ।
(इसमें उलमा का इख्तिलाफ है कि हम लोग से क्या मुराद है बाज़ के नजदीक हुजूर सल्लल्लाहो अलेही वसल्लम की जा़त है जिसे जमा के अल्फाज से तशरीफन ताबीर फरमाया और बाज के नजदीक जमात ए अंबिया मुराद है और बाज के नजदीक हुजूर सल्लल्लाहो सल्लम के वो अक़ारिब जिनको जकात का माल देना जायज नहीं मुराद है बंदा ए नाचीज़ के नजदीक यह तीसरा अहतमाल राजे है और अल्लामा मनावी के एतराजा़त जो इस तीसरी सूरत में है ज्यादा वकी़ नहीं)
दूसरे दिन फिर ऐसा ही वाक़या पेश आया सलमान खजूरों का तबाक़ लाए और हुजूर सल्लल्लाहू अलैही वसल्लम के इरशाद पर सलमान ने अर्ज़ किया या रसूल अल्लाह सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम यह आप सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम के लिए हदिया है ,हुजूर सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम ने खुद ही नोश फरमाया ।
( चुनांचे बेजोरी ने इसकी तशरीह की है , हजरत सलमान का इस तरह पर दोनों दिन लाना हकीकत में हुजूर सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम के आका़ बनाने का इंतिहान था इसलिए कि सलमान रजियल्लाहु अन्हु पुराने जमाने के उलमा में से थे । 250 बरस और बाज़ के कॉल पर 350 बरस इनकी उम्र हुई, इन्होंने हुजूर सल्लल्लाहो वसल्लम की अलामत में जो पहली कुतुब में पढ़ रखी थी यह भी देखा था कि आप सल्लल्लाहो अलेही वसल्लम सदका़ नोश नहीं फरमाते और हदिया क़ुबूल फरमाते हैं और आपके दोनों मोंडो के दरमियान मोहरे नबुवत है ,पहली दोनों अलामत देखने के बाद) फिर हुजूर अक़दस सल्लल्लाहो अलेही वसल्लम की पुश्त मुबारक पर मोहरे नबुवत देखी तो मुसलमान हो गए।
सलमान रजियल्लाहु अन्हु उस वक्त यहूदी बनी कु़रेजा के गुलाम थे हुजूर सल्लल्लाहु अलेही वसल्लम ने उनको खरीदा (मिजाज़न खरीदा के लफ्ज़ से ताबीर कर दिया वरना हकीकत में उन्होंने हजरत सलमान रजियल्लाहु अन्हु को मकातिब बनाया था मकातिब बनाना इसको कहते हैं कि आकाध गुलाम से मामला कर ले कि इतनी मिक़दार जो आपस में तैय हो जाए कमा कर दे दो फिर तुम आजाद हो ) और बदल किताबत बहुत से दिरहम क़रार पाए और नीज यह कि हजरत सलमान उनके लिए 300 खजूर के दरख्त लगाए और उन दरख़्तों के फल लाने तक उनकी खबर गिरी करें हुजूर सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम ने अपने दस्त मुबारक से दरख़्त लगाए हुजूर सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम का मौजज़ा था कि सब दरख़्त उसी साल फल ले आए मगर एक दरख्त ना फला तहकीक से मालूम हुआ कि वह दरख़्त सलमान फारसी के हाथ का लगाया हुआ था हुजूर सल्लल्लाहो सल्लम के दस्ते मुबारक का नहीं , हुजूर सल्लल्लाहो अलेही वसल्लम ने उसको निकाला और दोबारा अपने दस्ते मुबारक से लगाया , हुजूर सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम का दूसरा मौजज़ा यह हुआ कि बेमौसम लगाया हुआ दरख्त भी उसी साल फल ले आया ।
╨─────────────────────❥
*┱✿ बुरेदा बिन हसीब रजियल्लाहु अन्हु फरमाते हैं कि हुजूर सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम जब मदीना मुनव्वरा तशरीफ लाए तो हजरत सलमान फारसी रजियल्लाहु अन्हु एक ख्वान लेकर आए जिसमें ताजा खजूरे थी और हुजूर अकरम सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम की खिदमत में पेश किया ,हुजूर सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम ने दरयाफ्त फरमाया कि सलमान यह कैसी खजूरे हैं ? उन्होंने अर्ज़ किया कि आप सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम पर और आप सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम के साथियों पर सदका़ है। हुजूर सल्लल्लाहो अलेही वसल्लम ने फरमाया कि हम लोग सदका़ नहीं खाते इसलिए मेरे पास से उठा लो ।
(इसमें उलमा का इख्तिलाफ है कि हम लोग से क्या मुराद है बाज़ के नजदीक हुजूर सल्लल्लाहो अलेही वसल्लम की जा़त है जिसे जमा के अल्फाज से तशरीफन ताबीर फरमाया और बाज के नजदीक जमात ए अंबिया मुराद है और बाज के नजदीक हुजूर सल्लल्लाहो सल्लम के वो अक़ारिब जिनको जकात का माल देना जायज नहीं मुराद है बंदा ए नाचीज़ के नजदीक यह तीसरा अहतमाल राजे है और अल्लामा मनावी के एतराजा़त जो इस तीसरी सूरत में है ज्यादा वकी़ नहीं)
दूसरे दिन फिर ऐसा ही वाक़या पेश आया सलमान खजूरों का तबाक़ लाए और हुजूर सल्लल्लाहू अलैही वसल्लम के इरशाद पर सलमान ने अर्ज़ किया या रसूल अल्लाह सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम यह आप सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम के लिए हदिया है ,हुजूर सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम ने खुद ही नोश फरमाया ।
( चुनांचे बेजोरी ने इसकी तशरीह की है , हजरत सलमान का इस तरह पर दोनों दिन लाना हकीकत में हुजूर सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम के आका़ बनाने का इंतिहान था इसलिए कि सलमान रजियल्लाहु अन्हु पुराने जमाने के उलमा में से थे । 250 बरस और बाज़ के कॉल पर 350 बरस इनकी उम्र हुई, इन्होंने हुजूर सल्लल्लाहो वसल्लम की अलामत में जो पहली कुतुब में पढ़ रखी थी यह भी देखा था कि आप सल्लल्लाहो अलेही वसल्लम सदका़ नोश नहीं फरमाते और हदिया क़ुबूल फरमाते हैं और आपके दोनों मोंडो के दरमियान मोहरे नबुवत है ,पहली दोनों अलामत देखने के बाद) फिर हुजूर अक़दस सल्लल्लाहो अलेही वसल्लम की पुश्त मुबारक पर मोहरे नबुवत देखी तो मुसलमान हो गए।
सलमान रजियल्लाहु अन्हु उस वक्त यहूदी बनी कु़रेजा के गुलाम थे हुजूर सल्लल्लाहु अलेही वसल्लम ने उनको खरीदा (मिजाज़न खरीदा के लफ्ज़ से ताबीर कर दिया वरना हकीकत में उन्होंने हजरत सलमान रजियल्लाहु अन्हु को मकातिब बनाया था मकातिब बनाना इसको कहते हैं कि आकाध गुलाम से मामला कर ले कि इतनी मिक़दार जो आपस में तैय हो जाए कमा कर दे दो फिर तुम आजाद हो ) और बदल किताबत बहुत से दिरहम क़रार पाए और नीज यह कि हजरत सलमान उनके लिए 300 खजूर के दरख्त लगाए और उन दरख़्तों के फल लाने तक उनकी खबर गिरी करें हुजूर सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम ने अपने दस्त मुबारक से दरख़्त लगाए हुजूर सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम का मौजज़ा था कि सब दरख़्त उसी साल फल ले आए मगर एक दरख्त ना फला तहकीक से मालूम हुआ कि वह दरख़्त सलमान फारसी के हाथ का लगाया हुआ था हुजूर सल्लल्लाहो सल्लम के दस्ते मुबारक का नहीं , हुजूर सल्लल्लाहो अलेही वसल्लम ने उसको निकाला और दोबारा अपने दस्ते मुबारक से लगाया , हुजूर सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम का दूसरा मौजज़ा यह हुआ कि बेमौसम लगाया हुआ दरख्त भी उसी साल फल ले आया ।
*📕-शमाइले तिर्मिजी-*
╨─────────────────────❥
*┱✿_حضرت انس (رض) سے روایت ہے کہ حضور اکرم ﷺ کے بال مبارک نصف کانوں تک ہوتے تھے۔
*📕 شمائل ترمذی ,جلد 1 - باب: حضور اکرم ﷺ کے سر مبارک کے بالوں کا بیان,حدیث نمبر: 28,*
*┱✿_حضرت ابن عباس (رض) فرماتے ہیں، حضور اقدس ﷺ اولاً بالوں کو بغیر مانگ نکال کے ویسے ہی چھوڑ دیا کرتے تھے۔ اس کی وجہ یہ تھی کہ مشرکین مانگ نکالا کرتے تھے اور اہل کتاب نہیں نکالتے تھے۔ حضور اقدس ﷺ ابتداء ان امور میں جن میں کوئی حکم نازل نہیں ہوتا تھا اہل کتاب کی موافقت کو پسند فرماتے تھے۔ لیکن اس کے بعد یہ منسوخ ہوگیا اس لئے حضور اقدس ﷺ مخالفتِ اہل کتاب کرنے لگے۔
*📕شمائل ترمذی ,جلد 1 - باب: حضور اکرم ﷺ کے سر مبارک کے بالوں کا بیان,حدیث نمبر: 29,*
╨─────────────────────❥
*┱✿ Hazrat Anas Raziyllahu anhu se rivayat Hai k Huzoor Akram ﷺ Ke Baal Mubarak nisf kaano Tak Hote they ,
╨─────────────────────❥
*┱✿ Hazrat Anas Raziyllahu anhu se rivayat Hai k Huzoor Akram ﷺ Ke Baal Mubarak nisf kaano Tak Hote they ,
*┱✿ Hazrat ibne Abbas Raziyllahu anhu Farmate Hai'n, Huzoor Aqdas ﷺ Avvalan Baalo ko bager Maang nikaal Ke wese hi Chhod diya Karte they , iski vajah ye thi k Mushrikeen Maang nikaala Karte they aur Ahle Kitaab nahi nikaalte they ,
Huzoor Aqdas ﷺ ibtida un umoor mai Jinme koi Hukm Naazil nahi hota tha Ahle Kitaab ki muwafqat ko Pasand Farmate they , Lekin iske baad ye mansookh ho gaya isliye Huzoor Aqdasﷺ Mukhalfate Ahle Kitaab Karne lage ,
*📕Shama'ile Tirmizi _,*
╨─────────────────────❥
*┱✿_ हजरत अनस रजियल्लाहु अन्हु से रिवायत है की हुजूर अकरम सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम के बाल मुबारक निस्फ ( आधे) कानों तक होते थे ,
╨─────────────────────❥
*┱✿_ हजरत अनस रजियल्लाहु अन्हु से रिवायत है की हुजूर अकरम सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम के बाल मुबारक निस्फ ( आधे) कानों तक होते थे ,
┱✿_ हज़रत इब्ने अब्बास रजियल्लाहु अन्हु फरमाते हैं हुजूर सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम अव्वलन बालों को बगैर मांग निकाल कर वैसे ही छोड़ दिया करते थे इसकी वजह यह थी कि मुशरिकीन मांग निकाला करते थे और अहले किताब नहीं निकालते थे।
हुजूर अक़दस सल्लल्लाहो अलेही वसल्लम इब्तिदा उन उमूर में जिनमें कोई हुकुम नाज़िल नहीं होता था अहले किताब की मुवाफक़त को पसंद फरमाते थे लेकिन उसके बाद यह मनसूख हो गया इसलिए हुजूर सल्लल्लाहो अलेही वसल्लम मुखालफत ए अहले किताब करने लगे ।
*📕-शमाइले तिर्मिजी-*
╨─────────────────────❥
*┱✿_ حضرت انس (رض) فرماتے ہیں، کہ حضور اقدس ﷺ اپنے سر مبارک پر اکثر تیل کا استعمال فرماتے تھے اور اپنی داڑھی مبارک میں اکثر کنگھی کیا کرتے تھے۔ اور اپنے سر مبارک پر ایک کپڑا ڈال لیا کرتے تھے جو تیل کے کثرت استعمال سے ایسا ہوتا تھا جیسے تیلی کا کپڑا ہو۔
*📕شمائل ترمذی,جلد 1 - باب: حضور اقدس ﷺ کے بالوں میں کنگھا کرنے کا بیان۔حدیث نمبر: 32-*
╨─────────────────────❥
*┱✿ Hazrat Anas Raziyllahu anhu Farmate Hai'n k Huzoor Aqdas ﷺ Apne Sar Mubarak per Aksar Tel Ka istemal farmate they aur Apni Daadhi Mubarak mai Aksar Kanghi Kiya Karte they aur Apne Sar Mubarak per Ek Kapda daal liya Karte they Jo Tel ke kasrate istemal SE esa hota tha Jese Teli Ka Kapda ho ,
╨─────────────────────❥
*┱✿ Hazrat Anas Raziyllahu anhu Farmate Hai'n k Huzoor Aqdas ﷺ Apne Sar Mubarak per Aksar Tel Ka istemal farmate they aur Apni Daadhi Mubarak mai Aksar Kanghi Kiya Karte they aur Apne Sar Mubarak per Ek Kapda daal liya Karte they Jo Tel ke kasrate istemal SE esa hota tha Jese Teli Ka Kapda ho ,
*📕Shama'ile Tirmizi _,*
╨─────────────────────❥
*┱✿_ हजरत अनस रजियल्लाहु अन्हु फरमाते हैं की हुजूर अक़दस सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम अपने सर मुबारक पर अक्सर तेल का इस्तेमाल फरमाते थे और अपनी दाढ़ी मुबारक में अक्सर कंघी किया करते थे और अपने सर मुबारक पर एक कपड़ा डाल लिया करते थे जो तेल के कसरते इस्तेमाल से ऐसा होता था जैसे तेली का कपड़ा हो ।
╨─────────────────────❥
*┱✿_ हजरत अनस रजियल्लाहु अन्हु फरमाते हैं की हुजूर अक़दस सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम अपने सर मुबारक पर अक्सर तेल का इस्तेमाल फरमाते थे और अपनी दाढ़ी मुबारक में अक्सर कंघी किया करते थे और अपने सर मुबारक पर एक कपड़ा डाल लिया करते थे जो तेल के कसरते इस्तेमाल से ऐसा होता था जैसे तेली का कपड़ा हो ।
*📕-शमाइले तिर्मिजी-*
╨─────────────────────❥
*┱✿_قتادہ کہتے ہیں، کہ میں نے حضرت انس (رض) سے پوچھا، کہ حضور اقدس ﷺ خضاب کیا کرتے تھے۔ انہوں نے فرمایا کہ حضور ﷺ کے بالوں کی سفیدی اس مقدار ہی کو نہ پہنچی تھی کہ خضاب کی نوبت آتی۔ سفیدی حضور اقدس ﷺ کے صرف دونوں کنپٹیوں میں تھوڑی سی تھی، البتہ حضرت ابوبکر صدیق (رض) حنا اور کتم سے خضاب فرمایا کرتے تھے۔
*📕 شمائل ترمذی,جلد 1 - باب: حضور اقدس ﷺ کے سفید بال جانے کا ذکر,حدیث نمبر: 36,*
*┱✿_حضرت انس (رض) فرماتے ہیں، میں نے حضور اقدس ﷺ کے سر مبارک اور داڑھی شریف میں چودہ سے زائد سفید بال نہیں گنے۔
*📕 شمائل ترمذی,جلد 1 - باب: حضور اقدس ﷺ کے سفید بال جانے کا ذکر,حدیث نمبر: 37,*
*┱✿_ابن عمر (رض) فرماتے ہیں، کہ حضور اقدس ﷺ کے سفید بال تقریبا بیس تھے,
*📕شمائل ترمذی,جلد 1 - باب: حضور اقدس ﷺ کے سفید بال جانے کا ذکر, حدیث نمبر: 39*
╨─────────────────────❥
*┱✿ Qatada Kehte Hai'n k Maine Hazrat Anas Raziyllahu anhu se puchha k Huzoor Aqdas ﷺ Khizaab Kiya Karte they ? Unhone farmaya k Huzoor ﷺ Ke Baalo ki safedi is miqdaar hi ko na pahunchi thi k Khizaab ki naubat aati ,Safedi Huzoor Aqdas ﷺ Ke Sirf dono Kanpatiyo'n me thodi si thi ,Albatta Hazrat Abu Bakar Siddiq Raziyllahu anhu Hina aur Katm se Khizaab farmaya Karte they,
╨─────────────────────❥
*┱✿ Qatada Kehte Hai'n k Maine Hazrat Anas Raziyllahu anhu se puchha k Huzoor Aqdas ﷺ Khizaab Kiya Karte they ? Unhone farmaya k Huzoor ﷺ Ke Baalo ki safedi is miqdaar hi ko na pahunchi thi k Khizaab ki naubat aati ,Safedi Huzoor Aqdas ﷺ Ke Sirf dono Kanpatiyo'n me thodi si thi ,Albatta Hazrat Abu Bakar Siddiq Raziyllahu anhu Hina aur Katm se Khizaab farmaya Karte they,
*┱✿_Hazrat Anas Raziyllahu anhu Farmate Hai'n Maine Huzoor Aqdas ﷺ Ke Sar Mubarak aur Daadhi Shareef me 14 se zaa'id Baal nahi gine ,
*┱✿__ Ibne Umar Raziyllahu anhu Farmate Hai'n k Huzoor Aqdas ﷺ Ke Safed Baal Taqriban 20 they _,"
*📕Shama'ile Tirmizi _,*
╨─────────────────────❥
*┱✿_ क़तादा कहते हैं कि मैंने हजरत अनस रजियल्लाहु अन्हु से पूछा कि हुजूर अक़दस सल्लल्लाहू अलैही वसल्लम खिज़ाब किया करते थे ? उन्होंने फरमाया कि हुजूर सल्लल्लाहो वसल्लम के बालों की सफेदी इस मिक़दार ही को ना पहुंची थी कि खिज़ाब की नौबत आती , सफेदी हुजूर सल्लल्लाहो अलेही वसल्लम के सिर्फ दोनों कनपट्यों में थोड़ी सी थी, अलबत्ता हजरत अबू बकर सिद्दीक रजियल्लाहु अन्हु हीना और कतम से खिजा़ब फरमाया करते थे ।
╨─────────────────────❥
*┱✿_ क़तादा कहते हैं कि मैंने हजरत अनस रजियल्लाहु अन्हु से पूछा कि हुजूर अक़दस सल्लल्लाहू अलैही वसल्लम खिज़ाब किया करते थे ? उन्होंने फरमाया कि हुजूर सल्लल्लाहो वसल्लम के बालों की सफेदी इस मिक़दार ही को ना पहुंची थी कि खिज़ाब की नौबत आती , सफेदी हुजूर सल्लल्लाहो अलेही वसल्लम के सिर्फ दोनों कनपट्यों में थोड़ी सी थी, अलबत्ता हजरत अबू बकर सिद्दीक रजियल्लाहु अन्हु हीना और कतम से खिजा़ब फरमाया करते थे ।
*┱✿_हजरत अनस रजियल्लाहु अन्हु फरमाते हैं मैंने हुजूर अक़दस सल्लल्लाहू अलेही वसल्लम के सर मुबारक और दाढ़ी शरीफ में 14 से ज्यादा सफेद बाल नहीं गिने ।
*┱✿_इब्ने उमर रजियल्लाहु अन्हु फरमाते हैं के हुजूर अक़दस सल्लल्लाहू अलैही वसल्लम के सफेद बाल तकरीबन 20 थे ।
*📕-शमाइले तिर्मिजी-*
╨─────────────────────❥
*┱✿_ ابن عباس (رض) فرماتے ہیں، کہ حضور اقدس ﷺ سونے سے قبل ہر آنکھ میں تین سلائی اثمد کے سرمہ کی ڈالا کرتے تھے اور ایک روایت میں ابن عباس ہی سے منقول ہے کہ حضور اقدس ﷺ کے پاس ایک سرمہ دانی تھی۔ جس سے سونے کے وقت تین تین سلائی آنکھ میں ڈالا کرتے تھے۔
*┱✿_ ابن عباس (رض) فرماتے ہیں، کہ حضور اقدس ﷺ سونے سے قبل ہر آنکھ میں تین سلائی اثمد کے سرمہ کی ڈالا کرتے تھے اور ایک روایت میں ابن عباس ہی سے منقول ہے کہ حضور اقدس ﷺ کے پاس ایک سرمہ دانی تھی۔ جس سے سونے کے وقت تین تین سلائی آنکھ میں ڈالا کرتے تھے۔
*📕_شمائل ترمذی,_جلد 1 - باب: حضور اقدس ﷺ کے ُسرمہ کا بیان _حدیث نمبر: 48,*
┱✿_ابن عباس (رض) فرماتے ہیں کہ حضور اقدس صلی اللہ علیہ نے یہ ارشاد فرمایا کہ تمہارے سب سرموں میں سرمہ اثمد بہترین سرمہ ہے آنکھ کو بھی روشنی پہنچاتا ہے اور پلکیں بھی اگاتا ہے۔
*📕_شمائل ترمذی_جلد 1 - باب: حضور اقدس ﷺ کے ُسرمہ کا بیان,حدیث نمبر: 50*
╨─────────────────────❥
*┱✿_ Ibne Abbas Raziyllahu anhu Farmate Hai'n k Huzoor Aqdas ﷺ sone SE Pehle har Aankh me Teen Salaa'i Asmad ke Surme ki daala Karte they aur ek rivayat me ibne Abbas hi SE manqool he k Huzoor Aqdas ﷺ Ke paas Ek Surmadaani thi ,Jisse Sone Ke Waqt Teen Teen Salaa'i Aankh me daala Karte they ,
╨─────────────────────❥
*┱✿_ Ibne Abbas Raziyllahu anhu Farmate Hai'n k Huzoor Aqdas ﷺ sone SE Pehle har Aankh me Teen Salaa'i Asmad ke Surme ki daala Karte they aur ek rivayat me ibne Abbas hi SE manqool he k Huzoor Aqdas ﷺ Ke paas Ek Surmadaani thi ,Jisse Sone Ke Waqt Teen Teen Salaa'i Aankh me daala Karte they ,
*┱✿_Ibne Abbas Raziyllahu anhu Farmate Hai'n k Huzoor Aqdas ﷺ ne ye irshad farmaya k Tumhare sab Surmo me Surma Asmad behatreen Surma he , Aankho ko bhi Roshni pahunchata he aur Palke bhi ugaata he ,
*📕Shama'ile Tirmizi _,*
╨─────────────────────❥
*┱✿_ इब्ने अब्बास रजियल्लाहु अन्हु फरमाते हैं कि हुजूर अक़दस सल्लल्लाहू अलैही वसल्लम सोने से पहले हर आंख में तीन सलाई असमद के सुरमे की डाला करते थे । और एक रिवायत में इब्ने अब्बास ही से मंक़ूल है कि हुजूर अक़दस सल्लल्लाहू अलैही वसल्लम के पास एक सुरमादानी थी जिससे सोने के वक्त तीन तीन सलाई आंख में डाला करते थे ।
╨─────────────────────❥
*┱✿_ इब्ने अब्बास रजियल्लाहु अन्हु फरमाते हैं कि हुजूर अक़दस सल्लल्लाहू अलैही वसल्लम सोने से पहले हर आंख में तीन सलाई असमद के सुरमे की डाला करते थे । और एक रिवायत में इब्ने अब्बास ही से मंक़ूल है कि हुजूर अक़दस सल्लल्लाहू अलैही वसल्लम के पास एक सुरमादानी थी जिससे सोने के वक्त तीन तीन सलाई आंख में डाला करते थे ।
*┱✿_ इब्ने अब्बास रजियल्लाहु अन्हु फरमाते हैं कि हुजूर अक़दस सल्लल्लाहू अलैही वसल्लम ने यह इरशाद फरमाया कि तुम्हारे सब सुरमों में सुरमा असमद बेहतरीन सुरमा है आंख को भी रोशनी पहुंचाता है और पलकें भी उगाता है ।
*📕-शमाइले तिर्मिजी-*
╨─────────────────────❥
*💕ʀєαd, ғσʟʟσɯ αɳd ғσʀɯαʀd 💕,*
╨─────────────────────❥
*💕ʀєαd, ғσʟʟσɯ αɳd ғσʀɯαʀd 💕,*
╨─────────────────────❥
*For Join Group 📲9876918089*
╚═════════════┅┄ ✭✭
⚀