Shabaan Ke Fazail - Islamic Msg Official

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الثلاثاء، 31 مارس 2020

Shabaan Ke Fazail

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        *│║ﺑِﺴْــــــــــــــــﻢِﷲِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍلرَّﺣِﻴﻢ*
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*☪ MÀÀH- ξ – SH’AβAAИ ☪*
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      *☞ Sh’abaanul Muazzam ,,,,,*

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❉ __ Sh’abaanul Muazzam Saal ka Aathva mahina he aur Ye ba barkat Mahino me se he , Allah Ta’ala ne is Machine me Apne Bando ko nawazne aur ata karne ke liye bahut si khair Aur Bhalaiya’n rakhi he ,⇏Yahi Vajah he k har Daur me aslaaf is Mahine Kï qadardani karte chale aaye he’n ,Chunache______,

❉_ Hazrat Anas Raziyallahu Anhu se manqool he k Sahaba Kiraam Raziyallahu Anhum Sh’abaan ka chaand dekhne ke baad Qur’an Kareem Kï Tilawat me lag jate ,Apne Maalo Kï Zakaat nikaalte taki Kamzor aur Miskeen log Ramzanul Mubarak me Roza rakhne per qaadir ho sake ,

⇏Hukmraan Qaidiyo’n ko bula kar agar had ke nifaz ka masla hota to had nafiz kar dete varna unko Azaad kar dete ,

⇏Taajir Hazraat apne hisaab v Kitaab aur Len Den Kï adaygi se faarig hone Kï koshish me lag jate taki Ramzan ka Chaand dekh kar apne Aapko ibaadat ke liye waqf kar sake ,

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         *☪ माह - ए - शाबान  ☪*

          *☞ शाबानुल मुअज़्ज़म*

❉ __ शाबानुल मुअज़्ज़म साल का आठवां महीना है और ये बा बरकत महीनों में से है ,अल्लाह ताला ने इस महीने में अपने बंदों को नवाज़ने और अता करने के लिए बहुत सी खैर और भलाइयां रखी है, यही वजह है कि हर दौर में असलाफ़ इस महीने की कदरदानी करते चले आये हैं,चुनांचे..

❉ __ हज़रत अनस रज़ियल्लाहु अन्हु से मनकूल है कि सहाबा किराम रज़ियल्लाहु अन्हुम शाबान का चांद देखने के बाद क़ुरान करीम की तिलावत में लग जाते हैं ,अपने मालों की ज़कात निकालते हैं ताकि कमज़ोर और मिस्कीन लोग रमज़ानुल मुबारक में रोज़ा रखने पर क़ादिर हो सके,

❉ __ हुक्मरान कैदियों को बुलाकर अगर हद के निफ़ाज़ का मसला होता तो हद नाफ़िज़ कर देते वरना उनको आज़ाद कर देते,

❉ __ ताजिर हज़रात अपने हिसाब व किताब और लेन देन की अदायगी से फारिग होने की कोशिश में लग जाते ताकि रमज़ान का चांद देख कर अपने आपको इबादत के लिए वक़्फ़ कर सके,

*❥═┄ ʀεғεʀεηcε ↴  Ganiyatul Talibeen ,1/341,*
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 *☞ Sh’abaan Nabi Kareem Sallallahu Alaihivasallam Ka Mahina he ,*

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❉_ Ek Rivayat me Nabi Kareem Sallallahu Alaihivasallam ne is Mahine ko Apna Mahina qaraar diya he ,Chunache farmaya ___,⇏Sh’abaan mera Mahina he aur Ramzan Allah Ta’ala ka Mahina he ,

*📚 Kanzul Ummaal :35172,*

*☞ Sh’abaan Ke Mahine me A’amaal Kï Peshi ,*

❉ _is Mahine me A’amaal Kï peshi hoti he ,Chunache Hazrat Usama bin Zaid Raziyallahu Anhu se Rivayat he k Nabi Kareem Sallallahu Alaihivasallam irshad farmate he’n,⇏ Rajjab aur Ramzan ke darmiyan Jo Sh’abaan ka Mahina he ( Aam tor per ) log usse gaflat ka shikaar hote he’n ,Halanki is Mahine me Bando ke A’amaal Allah Ta’ala ke Huzoor pesh kiye jate he’n, ”

*📚 Shobul imaan ,3540,*

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         *☪ माह - ए - शाबान  ☪*

*☞ शाबान नबी करीम सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम का महीना है,*

❉ __ एक रिवायत में नबी करीम सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम ने इस महीने को अपना महीना क़रार दिया है,चुनांचे फरमाया_शाबान मेरा महीना है और रमज़ान अल्लाह ताला का महीना है,
*( कंजुल उम्माल-३५१७२)*

*☞शाबान के महीने में आमाल की पेशी,*

❉ __ इस महीने में आमाल की पेशी होती है,चुनांचे हज़रत ओसामा बिन ज़ैद रज़ियल्लाहु अन्हु से रिवायत है कि नबी करीम सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम इरशाद फरमाते हैं,__ रज्जब और रमज़ान के दरमियान जो शाबान का महीना है(आम तौर पर)लोग उससे गफलत का शिकार होते हैं,हालांकि इस महीने में बंदों के आमाल अल्लाह ताला के हुज़ूर पेश किए जाते हैं,"
*( शोबुल ईमान-३५४०)*

*❥═┄ ʀεғεʀεηcε ↴  Ganiyatul Talibeen ,1/341,*
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 *☞ Sh’abaan Ba Barkat Mahina he,*

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❉ _ Iske Ba Barkat hone ke liye Nabi Kareem Sallallahu Alaihivasallam Kï Wo Dua hi kaafi he Jisme Aap Sallallahu Alaihivasallam ne Allah Tabarak wa Ta’ala se usme Barkat Kï Duae’n maangi he ,Chunache Hadees me he _____,

⇏Hazrat Anas Raziyallahu Anhu se Marvi he k Jab Rajjab ka Mahina dakhil hota to Nabi Kareem Sallallahu Alaihivasallam ye Dua padha karte the,

اَللّهُمَّ بَارِكْ لَنَا فِى رَجَبَ وَ شَعْبَانَ وَ بَلِّغْنَا رَمَضَان

” Allaahumma Baarik Lanaa Fi Rajaba ,wa Sh’abaana ,wa Ballignaa Ramzaan .”

⇏Tarjuma :–”_ Ey Allah ! Rajjab aur Sh’abaan ke Mahine me Hume Barkat ATA farma aur Hume ( Ba khaira Afiyat ) Ramzanul Mubarak tak pahuncha dijiye, ”

*📚 Shobul imaan ,3534,*

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         *☪ माह - ए - शाबान  ☪*

*☞ शाबान बा बरकत महीना है*

❉ __ इसके बा बरकत होने के लिए नबी करीम सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम की वो दुआ ही काफी है जिसमे आप सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम ने अल्लाह तबारक व ताला से उसमे बरकत की दुआएं मांगी हैं,चुनांचे हदीस में है

❉ __ हज़रत अनस रज़ियल्लाहु अन्हु से मरवी है कि जब रज्जब का महीना दाखिल होता है तो नबी करीम सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम ये दुआ पढ़ा करते थे,

""अल्लाहुम्मा बारिक लना फि रज्जब, व शाबाना ,व बललिग्ना रमज़ान""

"_ तर्जुमा:- ऐ अल्लाह ! रज्जब और शाबान के महीने में हमे बरकत अता फरमा और हमे (ब खैरो आफ़ियत)रमज़ानुल मुबारक तक पहुंचा दीजिए,
*( शौबुल ईमान- ३५३४)*

*❥═┄ ʀεғεʀεηcε ↴  Ganiyatul Talibeen ,1/341,*
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*☞ Sh’abaan Gunaaho Se Paak hone ka Mahina he,*

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❉_ irshade Nabvi Sallallahu Alaihivasallam he ,
➟” Ramzan ka Mahina Allah Ta’ala ka aur Sh’abaan mera Mahina he ,

➠Sh’abaan ka Mahina Paak karne wala aur Ramzan ka Mahina Gunaho ko mitane wala he ,”

*📚 Akhraja ibne Asa karfil tareekh ,72/155,*

*☞ Sh’abaan Ke Mahine me Rozadaar ke liye Khair Kaseer he ,*

❉ _Hazrat Anas Raziyallahu Anhu farmate he’n,
➠ ” Sh’abaan ko ” Sh’abaan ” isliye kaha jata he kyuki isme Roza rakhne wale ke liye Bahut si Khair aur bhalaiya’n ( Shaakho Kï tarah ) foot ti he’n ,Yaha’n tak k Wo Jannat me ja pahunchta he ,”

*📚 Kanzul Ummal,, 35173,*

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         *☪ माह - ए - शाबान  ☪*

*☞ शाबान गुनाहों से पाक होने का महीना है*

★_ इरशादे नबवी सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम है,
रमज़ान का महीना अल्लाह ताला का और शाबान का महीना मेरा महीना है,

शाबान का महीना पाक करने वाला और रमज़ान का महीना गुनाहों को मिटाने वाला है,
*( अखरजा इब्ने असा कमा फिल तारीख-72/155)*

*☞_शाबान के महीने में रोज़ेदार के लिए खैर कसीर है,*

★_ हज़रत अनस रज़ियल्लाहु अन्हु फरमाते हैं,
"_ शाबान को शाबान इसीलिए कहा जाता है क्योंकि इसमें रोज़ा रखने वाले के लिए बहुत सी खैर और भलाइयां (शाखों की तरह)फुटती हैं, यहां तक कि वो जन्नत में जा पहुंचता है,
*( कंजुल उम्माल-३५१७३ )*

*❥═┄ ʀεғεʀεηcε ↴  Ganiyatul Talibeen ,1/341,*
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*☞ Maahe Sh’abaan ke A’amaal ,*

❉_ is Mahine Se mutalliq 2 tarah ke kaam he’n ,

⇏1- Qabile Amal yani Wo kaam Jinko Karne ki Taleem Dï gayi he aur Sunnat se Saabit he, Wo Kaam darje zail he’n :—

*☞ Maahe Sh’abaan Ka Chaand Dekhne ka Ahatmam,*

❉ _islami Mahino Kï hifazat aur unki Sahih tareekho ka yaad rakhna farze kifaya he ,Kyuki un per bahut se Shara’i ahkaam moqoof he’n ,Chunache Hajj ka sahi tareekho me ada karna ,Ramzanul Mubarak ke Rozo aur Zakaat Kï adaygi ,aur iske alawa Shara’i umoor Qamari ( Chaand Kï ) tareekho per moqoof he ,

❉_ Lihaza Musalmano ko Qamari Mahino ko yaad rakhna chahiye aur Chaand dekhne ka ahatmam karna chahiye, aur chunki Sh’abaan ke baad Ramzanul Mubarak ka Azeem Mahina aa raha hota he isliye Sh’abaan ke Chaand ko aur bhi zyada ahatmam aur Shoq se dekhne ka ahatmam karna chahiye ,

⇏ Yahi Vajah he k Nabi Kareem Sallallahu Alaihivasallam bhi Sh’abaan ka chaand Bade ahatmam se dekha karte the, Chunache Rivayat me aaya he ,

❉ _Hazrat Ayesha Siddiqa Raziyallahu Anhuma farmati he’n k Nabi Kareem Sallallahu Alaihivasallam hilaale ( chaand ) Sh’abaan Kï jitni hifazat karte the utni kisi aur mahine Kï na karte the, ”

*📚 Daare Qutni ,2149,*
*📓 Mahe Sh’abaan Ke Fazail v A’amaal ,*

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         *☪ माह - ए - शाबान  ☪*

*☞ माहे शाबान के आमाल*

★_ इस महीने से मुताल्लिक़ 2 तरह के काम है,

1-क़ाबिले अमल यानी वो काम जिनको करने की तालीम दी गई हैं और सुन्नत से साबित है,वो काम दर्जे ज़ैल हैं:-

*☞ माहे शाबान का चांद देखने का एहतेमाम,*

★_ इस्लामी महीनों की हिफाज़त और उनकी सही तारीखों का याद रखना फर्ज़े किफाया है,क्योंकि उन पर बहुत से शरई अहकाम मोक़ूफ़ हैं,चुनांचे हज का सही तारीखों में अदा करना,रमज़ानुल मुबारक के रोज़ो और ज़कात की अदायगी,और इसके अलावा शरई उमूर क़मरी (चांद की)तारीखों पर मोक़ूफ़ है,

★_ लिहाज़ा मुसलमानों को क़मरी महीनों को याद रखना चाहिए और चांद देखने का एहतेमाम करना चाहिए ,और चूंकि शाबान के बाद रमज़ानुल मुबारक का अज़ीम महीना आ रहा होता है इसीलिए शाबान के चांद को और भी ज़्यादा एहतेमाम और शौक़ से देखने का एहतेमाम करना चाहिए,

★_ यही वजह है कि नबी करीम सल्लल्लाहू अलैहि वसल्लम भी शाबान का चांद बड़े एहतेमाम से देखा करते थे,चुनांचे रिवायात में आया है,

★_ हज़रत आएशा सिद्दीका रज़ियल्लाहु अन्हा फरमाती हैं कि नबी करीम सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम हिलाले (चांद )शाबान की जितनी हिफाज़त करते थे उतनी किसी और महीने की न करते थे,

   *( दारे क़ुतनी - २१४९ )*

*❥═┄ माहे शाबान के फज़ाइल व आमाल _,*
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          *☞ Sh’abaan Me Rozo Kï Kasrat ,*

❉_ Hazrat Ayesha Siddiqa Raziyallahu Anhuma farmati he’n k ,Nabi Kareem Sallallahu Alaihivasallam ko Roza rakhne me Sh’abaan ka Mahina sabse zyada Mehboob tha ,Aap ye chahte the k Roza rakhte rakhte use Ramzan ke saath mila de’n ,

*📚 Abu Daowd : 2431,*

❉_ Hazrat Ayesha Siddiqa Raziyallahu Anhuma farmati he’n k Nabi Kareem Sallallahu Alaihivasallam ko Sh’abaan se Zyada kisi Mahine me Roze rakhte nahi dekha ,

*📚 Muslim : 1156 , Bukhari : 1969*

❉ _Hazrat Anas Raziyallahu Anhu farmate he’n k Nabi Kareem Sallallahu Alaihivasallam se daryaft kiya gaya k Ramzanul Mubarak ke baad Konsa Roza Afzal he ?

⇏Aap Sallallahu Alaihivasallam ne irshad farmaya, Wo Roza Jo Ramzan Kï tazeem me Sh’abaan ke Mahine me rakha jaye ,

*📚 Tirmizi ; 663,*

❉ _Ramzan Kï tazeem ka matlab ye he k Ramzan ke aane se pehle hi Roza rakh kar NAFS ko bhook v pyaas bardasht karne ka aadi banaya jaye taki achanak se maahe Ramzan shuru ho Jane Se tabiyat per bojh na ho aur koi baat khilafe adab sarzad na ho ,

❉_ Sh’abaan ke Mahine me Aap Sallallahu Alaihivasallam Kï kasrat se Roza rakhne Kï Vajah ye thi ,jesa k pehle Hadees me guzar chuka he k is Mahine me Allah Ta’ala ke saamne A’amaal Kï peshi hoti he aur Aap Sallallahu Alaihivasallam ye chahte the k Roze Kï haalat me A’amaal Kï peshi ho ,

*📚 Shobul imaan ,:3540,*

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         *☪ माह - ए - शाबान  ☪*

*☞ शाबान में रोज़ों की कसरत*

★_ हज़रत आएशा सिद्दीका रज़ियल्लाहु अन्हा फरमाती हैं कि नबी करीम सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम को रोज़ा रखने में शाबान का महीना सबसे ज़्यादा मेहबूब था ,आप ये चाहते थे कि रोज़ा रखते रखते उसे रमज़ान के साथ मिला दें,
*( अबु दाऊद -२४३१)*

★_ हज़रत आएशा सिद्दीका रज़ियल्लाहु अन्हा फरमाती हैं कि नबी करीम सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम को शाबान से ज़्यादा किसी महीने में रोज़े रखते नही देखा ,
*( बुखारी- १९६९ मुस्लिम - ११५६)*

★_ हज़रत अनस रज़ियल्लाहु अन्हु फरमाते हैं कि नबी करीम सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम से दरयाफ्त किया गया कि रमज़ानुल मुबारक के बाद कौनसा रोज़ा अफ़ज़ल है?
"_ आप सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम ने इरशाद फरमाया ,वो रोज़ा जो रमज़ान की ताज़ीम में शाबान के महीने में रखा जाए,
*( तिरमिज़ी -६६३)*

★_ रमज़ान की ताज़ीम का मतलब ये है कि रमज़ान के आने से पहले ही रोज़ा रख कर नफ़्स को भूख व प्यास बर्दाश्त करने का आदी बनाया जाए ताकि अचानक से माहे रमज़ान शुरू हो जाने से तबियत पर बोझ न हो और कोई बात ख़िलाफ़े अदब सर्ज़द न हो,

★_ शाबान के महीने में आप सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम की कसरत से रोज़ा रखने की वजह ये थी,जैसा कि पहले हदीस में गुज़र चुका है कि इस महीने में अल्लाह ताला के सामने आमाल की पेशी होती है और आप सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम ये चाहते थे कि रोज़े की हालत में आमाल की पेशी हो,
*( शौबुल ईमान-३५४०)*

*❥═┄ माहे शाबान के फज़ाइल व आमाल*
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          *☞ Ramzanul Mubarak Kï Taiyaari ,*

❉_ Har cheez Kï taiyari uske aane Se pehle hoti he ,Maslan mehman Kï aamad ho to uske baad nahi uske aane Se Pehle taiyari hoti he ,isi tarah Ramzan bhi Momin ke liye bahut hi aham aur muazziz mehman he ,Uski qadar ke liye bhi pehle se Zahni aur Amali tor per Taiyaar ho Jana chahiye,

*⇏Ramzan Kï taiyari me 2 cheeze he’n :-*
*_ 1 – Duniyavi aitbaar se_,*

❉_ Duniyavi mashgooli v masroofiyaat se apne aapko jitna faarig kar sakte ho kar le taki Ramzanul Mubarak ka Mahina mukammal yaksui ke saath ibaadat aur ruju ilallaah me guzaara ja sake ,

*_ 2- Deeni Aitbaar se,*

❉_ Ramzanul Mubarak Kï taiyari ka matlab ye he k Sh’abaan ul Mu’azzam ke Mahine me hi Apne Din aur Raat ke mamulaat ko kuchh us tarah tarteeb dijiye k Fara’iz v Wajibaat ke saath saath nifli ibadaat ka bhi khoob ahatmam hona shuru ho jaye ,

⇏Paancho Farz Namaze ba Jama’at Safe Avval me ada Kijiye ,Qur’an Paak Kï rozana Tilawat kare ,nifli Namaze ishraaq ,Chaasht ,Avvabeen ,Tahajjud ka ahatmam shuru kare Aur khoob Duae’n maangne Kï koshish kare ,

❉_ Yaad rakhiye ! Deeni v Duniyavi aitbaar se Ramzan Kï taiyari ka matlab Sh’abaan hi me taiyari karna he ,Kyuki Ramzan ke chaand nikalne ke baad taiyari karte karte to kaafi waqt nikal jata he ,fir mamulaat Kï aadat bante bante bhi der lagti he aur isi me Ramzanul Mubarak ka ek bada hissa zaay ho jata he ,isliye Jo bhi taiyari karni he Wo Aamade Ramzan Se pehle hi faarig ho jaye ,

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         *☪ माह - ए - शाबान  ☪*

*☞ रमज़ानुल मुबारक की तैयारी,*

★_ हर चीज़ की तैयारी उसके आने से पहले होती है,मसलन मेहमान की आमद हो तो उसके बाद नही उसके आने से पहले तैयारी होती है,इसी तरह रमज़ान भी मोमिन के लिए बहुत ही अहम और मुअज़्ज़िज़ मेहमान है,उसकी क़दर के लिए भी पहले से ज़हनी और अमली तौर पर तैयार हो जाना चाहिए,

*"_रमज़ान की तैयारी में 2 चीजें हैं :-*
*1-दुनयावी ऐतेबार से_,*

★_ दुनियावी मशगूली व मसरूफियात से अपने आपको जितना फारिग कर सकते हो कर ले ताकि रमज़ानुल मुबारक का महीना मुकम्मल यकसुई के साथ इबादत और रुजू इल्लल्लाह में गुजारा जा सके,

*"_2-दीनी ऐतेबार से_,"*

★_ रमज़ानुल मुबारक की तैयारी का मतलब ये है कि शाबान उल मुअज़्ज़म के महिने में ही अपने दिन और रात के मामलात को कुछ उस तरह तरतीब दीजिए कि फ़राइज़ व वाजिबात के साथ साथ नफ्ली इबादात का भी खूब एहतेमाम होना शुरू हो जाए,

★_पांचों फ़र्ज़ नमाज़ें बा जमात सफे अव्वल में अदा कीजिए ,क़ुरान पाक की रोज़ाना तिलावत करे,नफ्ली नमाज़ें इशराक ,चाष्त ,अव्वाबीन,तहज्जुद का एहतेमाम शुरू करें और खूब दुआएं मांगने की कोशिश करे,

★_याद रखिए! दीनी व दुनियावी ऐतेबार से रमज़ान की तैयारी का मतलब शाबान ही में तैयारी करना है,क्योंकि रमज़ान के चांद निकलने के बाद तैयारी करते करते तो काफी वक्त निकल जाता है,फिर मामलात की आदत बनते बनते भी देर लगती है और इसी में रमज़ानुल मुबारक का एक बड़ा हिस्सा जा़य हो जाता है,इसीलिए जो भी तैयारी करनी है वो आमादे रमज़ान से पहले ही फारिग हो जाए,

*📓माहे शाबान के फज़ाइल व आमाल ,*
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*☞ Shabe Bara’at Kï ibaadat ,*

❉_ Sh’abaan ul Mu’azzam ke Mahine me Allah Ta’ala ne ek Mu’azzam aur Ba-barkat raat rakhi he aur usme ibaadat karne walo ke liye be shumaar Ajro sawab muqarrar kiya gaya he ,

⇏ is Raat ko Laylatul Mubarakah ( Ba Barkat Raat ) Laylatur Rahmah ( Rahmato wali Raat ) Laylatul Sak ( Allah Kï jaanib se Jahannam ka Parwana Milne wali Raat ) aur Laylatul Bara’at ( Jahannam se bari hone wali Raat ) kaha jata he ,
*( Roohul Ma’ani : 13/110_,)*

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         *☪ माह - ए - शाबान  ☪*

*☞ शबे बारात की इबादत,*

★_ शाबान उल मुअज़्ज़म के महीने में अल्लाह ताला ने एक मुअज़्ज़म और बा बरकत रात रखी है और उसमें इबादत करने वालों के लिए बे शुमार अजरो सवाब मुक़र्रर किया गया है,

★_ इस रात को लैलतुल मुबारकह (बा बरकत रात) लैलतुल रहमह (रहमतों वाली रात) लैलतुल साक़ (अल्लाह के जानिब से जहन्नम का परवाना मिलने वाली रात)और लैलतुल बारात (जहन्नम से बरी होने वाली रात )कहा जाता है,
      *(__ रूहुल मा'नी )*

*📓माहे शाबान के फज़ाइल व आमाल ,*
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          *☞ Pehli Fazilat :- Ba Kasrat Logo Kï Magfirat,*

❉_ Is Raat me Allah Ta’ala be shumar logo Kï Magfirat kar dete he’n, Chunache Hazrat Ayesha Siddiqa Raziyallahu Anhuma Nabi Kareem Sallallahu Alaihivasallam ka ye irshad naqal farmati he’n k ,

⇏Beshak Allah Ta’ala Sh’abaan Kï Pandrhvi Shab me Aasmaane Duniya per ( Apni Shaan ke mutabiq ) nuzool farmate he’n aur Qabila ” Kalb ” Kï bakriyo’n ke Baalo Kï tadaad se bhi Zyada logo Kï Magfirat farma dete he’n ,
*(  Tirmizi : 739 )*

❉_ Qabila “Banu Kalb ” Arab ka ek qabila Jo Bakriyo’n kasrat se rakhne me mashoor tha ,aur Bakriyo’n ke Baalo Kï tadaad se Zyada Magfirat karne ke 2 matlab zikr kiye gaye he’n ,

⇏1- Pehla ye k is qadar kaseer Gunaahgaro Kï Magfirat Kï jati he Jinki tadaad in Bakriyo’n ke Baalo Kï tadaad se bhi zyada hoti he ,Yani beshumaar logo Kï Magfirat hoti he ,

⇏2- Doosra ye k Gunahgaar nahi balki Gunaah Muraad he ,Yani agar kisi ke Gunaah Banu Kalb Kï Bakriyo’n ke Baalo Se bhi zyada ho to Allah Ta’ala apne fazal Se maaf farma dete he’n ,

*📓Maahe Shabaan Ke Fazail v A'amaal_,*

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         *☪ माह - ए - शाबान  ☪*

*☞ पहली फ़ज़ीलत:-बा कसरत लोगों की मगफिरत ,*

★_इस रात में अल्लाह ताला बे शुमार लोगों की मगफिरत कर देते हैं,चुनांचे हज़रत आएशा सिद्दीका रज़ियल्लाहु अन्हुमा नबी करीम सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम का ये इरशाद नक़ल फरमाती हैं कि,

"_बेशक अल्लाह ताला शाबान की पंद्रहवीं शब में आसमाने दुनिया पर(अपनी शान के मुताबिक)नुज़ूल फरमाते हैं और क़बीला "कल्ब"की बकरियों के बालों की तादाद से भी ज़्यादा लोगो की मगफिरत फर्मा देते हैं,
*( तिरमिज़ी -७३९)*

★_ क़बीला "बनू कल्ब" अरब के एक क़बीला जो बकरियां कसरत से रखने में मशहूर था,और बकरियों के बालों की तादाद से ज़्यादा मगफिरत करने के 2 मतलब ज़िक्र किये गए हैं,

1-पहला ये की इस क़दर कसीर गुनाहगारों की मगफिरत की जाती है जिनकी तादाद इन बकरियों के बालों की तादाद से भी ज़्यादा होती है,यानी बेशुमार लोगो की मगफिरत होती है,

2-दूसरा ये की गुनाहगार नही बल्कि गुनाह मुराद है,यानी अगर किसी के गुनाह बनू क़ल्ब की बकरियों के बालों से भी ज़्यादा हो तो अल्लाह ताला अपने फ़ज़ल से माफ फरमा देते हैं,

*📓माहे शाबान के फज़ाइल व आमाल ,*
         ┄─━━━━□□□━━━━─┄  
     
*☞ Doosri Fazilat :- Duao’n Kï Qubuliyat _,*

❉_ Ye Raat Duao’n Kï qubuliyat wali raat he ,isme Allah Ta’ala se maangne wala mehroom nahi hota ,balki Khud Allah Ta’ala Kï Jaanib se sada lagayi jati he k Hey koi mujhse maangne wala ,Mai uski maang poori karu ,

❉_ Hazrat Ali Karramullahi Wajhu Nabi Kareem Sallallahu Alaihivasallam ka irshad naqal farmate he’n,:-

⇏Jab Sh’abaan Kï Pandrahavi Shab ho to uski Raat me qayaam ( ibaadat ) karo aur uske Din me Roza rakho ,beshak Allah Ta’ala is Raat me guroobe Shams se hi Asmaane Duniya me ( Apni shaan ke mutabiq ) nuzool farmate he’n aur kehte he’n ,Kya koi mujhse magfirat chahne wala nahi k mai uski magfirat karu’n ,? Kya koi Rizq talab karne wala nahi k mai use Rizq ata karu’n ? Kya koi musibat v pareshani me mubtila Shakhs nahi k mai use aafiyat ata karu’n ? Kya fala’n aur Fala’n Shakhs nahi ….Yaha’n tak k ( isi tarah sada lagte lagte ) Subeh Sadiq tuloo ho jati he ,
*(  Ibne Maaja : 1388)*

❉_ Allah Ta’ala Kï Jaanib se ye ata aur bakhshish ki sada Roz Raat ko lagti he aur baaz Rivayato me Raat ke ek tihaai hisse ke guzar Jane ke baad Subeh tak lagti he aur baaz Rivayato me Raat ke Akhri pahar yani Akhri tihaai hisse me lagayi jati he ,

⇏Lekin is is Shabe Bara’at Kï Azmat ka kya kehna ! K is Raat me shuru hi se yani Aftaab ke guroob hone se lekar Subeh Sadiq tak ye sada lagayi jati he ,lihaza in qubuliyat Kï ghadiyo me gaflat akhtyar karna badi nadaani aur himakat Kï baat he ,isliye is Raat me fizooliyaat aur layaani kaamo me lagne ya Khwabe gaflat me soye pade rehne se bachna chahiye ,aur Allah Ta’ala Kï Jaanib ruju karte hue Shoq v Zoq ka izhaar karna chahiye ,

*☞ Tambeeh ,*_ Yaad rahe k Duao’n Kï qubuliyat wali is Raat me Duao’n Kï qubuliyat ko Karne ke liye Zaroori he k Dua Kï Qubuliyat Kï Sharayat ka achchhi tarah lihaaz rakhe Varna Dua qubool nahi hogi ,

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         *☪ माह - ए - शाबान  ☪*

*☞ दूसरी फ़ज़ीलत :-दुआओं की कुबूलियत,*

★_ये रात दुआओं के कुबूलियत वाली रात है,इसमें अल्लाह ताला से मांगने वाला महरूम नही होता ,बल्कि खुद अल्लाह ताला की जानिब से सदा लगाई जाती है कि है कोई मुझसे मांगने वाला ,मैं उसकी मांग पूरी करूँ ,

★_हज़रत अली करमुल्लाहि वजहू नबी करीम सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम का इरशाद नक़ल फरमाते हैं कि :-
"_जब शाबान की पंद्रहवीं शब हो तो उसकी रात में क़याम (इबादत) करो और उसके दिन में रोज़ा रखो,बेशक अल्लाह ताला इस रात में गुरूबे शम्स से ही आसमाने दुनिया मे (अपनी शान के मुताबिक )नुज़ूल फरमाते हैं और कहते हैं ,क्या कोई मुझसे मगफिरत चाहने वाला नही की मैं उसकी मगफिरत करूं?क्या कोई रिज़्क़ तलब करने वाला नही की मैं उसे रिज़्क़ अता करूँ ?क्या कोई मुसीबत व परेशानी में मुब्तिला शख्स नही की मैं उसे आफ़ियत अता करूं ?क्या फलां और फलां शख्स नही,,,यहां तक कि (इसी तरह सदा लगते लगते)सुबह सादिक़ तुलू हो जाती है,
*( इब्ने माजा - १३८८)*

★_अल्लाह ताला की जानिब से ये अता और सदा रोज़ रात को लगती है और बाज़ रिवायतो में रात के एक तिहाई हिस्से के गुज़र जाने के बाद सुबह तक लगती है और बाज़ रिवायतों में रात के आखरी पहर यानी आखरी तिहाई हिस्से में लगाई जाती है,,

★_लेकिन इस शबे बारात की अज़मत का क्या कहना! कि इस रात में शुरू हिस्से से यानी आफताब के गुरूब होने से लेकर सुबह सादिक़ तक ये सदा लगाई जाती है,लिहाज़ा इन कुबूलियत की घड़ियों में गफलत इख़्तेयार करना बड़ी नादानी है और हिमाकत की बात है,इसीलिए इस रात में फ़िज़ूलियात और लायानी कामों में लगने या ख़्वाबे गफलत में सोए पड़े रहने से बचना चाहिए और अल्लाह ताला की जानिब रुजू करते हुए शौक़ व ज़ौक़ का इज़हार करना चाहिए,

*★_ तंबीह :-* _याद रखे कि दुआओं की कुबूलियत वाली इस रात में दुआओं की कुबूलियत को करने के लिए ज़रूरी है कि दुआ की कुबूलियत की शरायत का अच्छि तरह लिहाज़ रखे वरना दुआ क़ुबूल नही होगी,

*📓माहे शाबान के फज़ाइल व आमाल ,*
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*☞●•· *Ba Kasrat Logo Kï Magfirat*
       
❉ _Is Raat me Allah Ta’ala be shumar logo Kï Magfirat kar dete he’n, Chunache Hazrat Ayesha Siddiqa Raziyallahu Anhuma Nabi Kareem Sallallahu Alaihivasallam ka ye irshad naqal farmati he’n k ,

⇏Beshak Allah Ta’ala Sh’abaan Kï  Pandrhvi Shab me Aasmaane Duniya per ( Apni Shaan ke mutabiq ) nuzool farmate he’n aur Qabila ” Kalb ” Kï bakriyo’n ke Baalo Kï tadaad se bhi Zyada logo Kï Magfirat farma dete he’n ,
    *❥═┄ ʀεғεʀεηcε ↴ Tirmizi : 739*

❉_ Qabila “Banu Kalb ” Arab ka ek qabila Jo Bakriyo’n kasrat se rakhne me mashoor tha ,aur Bakriyo’n ke Baalo Kï tadaad se Zyada Magfirat karne ke 2 matlab zikr kiye gaye he’n ,

⇏1- Pehla ye k is qadar kaseer Gunaahgaro Kï Magfirat Kï jati he Jinki tadaad in Bakriyo’n ke Baalo Kï tadaad se bhi zyada hoti he ,Yani beshumaar logo Kï Magfirat hoti he ,

⇏2- Doosra ye k Gunahgaar nahi balki Gunaah Muraad he ,Yani agar kisi ke Gunaah Banu Kalb Kï Bakriyo’n ke Baalo Se bhi zyada ho to Allah Ta’ala apne fazal Se maaf farma dete he’n ,

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         *☪ माह - ए - शाबान  ☪*

*☞ बा कसरत लोगों की मगफिरत_,*

★_ इस रात में अल्लाह ताला बेशुमार लोगों की मगफिरत कर देते हैं,चुनांचे हज़रत आएशा सिद्दीका रज़ियल्लाहु अन्हुमा नबी करीम सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम का ये इरशाद नक़ल फरमाती हैं कि ,

"_बेशक अल्लाह ताला शाबान की पन्द्रहवी शब में आसमाने दुनिया पर (अपनी शान के मुताबिक)नुज़ूल फरमाते हैं और क़बीला क़ल्ब की बकरियों के बालों की तादाद से भी ज़्यादा लोगो की मगफिरत फर्मा देते हैं,
*( तिरमिज़ी- ७३९)*

★_ क़बीला बनू क़ल्ब अरब का एक क़बीला जो बकरियां कसरत से रखने में मशहूर था,और बकरियों के बालों की तादाद से ज़्यादा मगफिरत करने के 2 मतलब ज़िक्र किये गए हैं,

1-पहला ये की इस क़दर कसीर गुनाहगारों की मगफिरत की जाती है जिनकी तादाद इन बकरियों के बालों की तादाद से भी ज़्यादा होती है,यानी बेशुमार लोगो की मगफिरत होती है,

2-दूसरा ये की गुनाहगार नही बल्कि गुनाह मुराद है,यानी अगर किसी के गुनाह बनू क़ल्ब की बकरियों के बालों से भी ज़्यादा हो तो अल्लाह ताला अपने फ़ज़ल से माफ फर्मा देते हैं,

*📓माहे शाबान के फज़ाइल व आमाल ,*
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*☞ Dua Kï Qubuliyat Kï Shara’it*
         
⇏ Dua Kï Qubuliyat Kï chand Buniyadi Sharte’n he’n ,Dua maangne me inka lihaaz rakhna zaroori he ,

*❉ 1-Pehli Shart :-Haraam se ijtinaab ,*

⇏Hadees ke mutabiq jiska khana Peena aur Libaas Vagera Haraam ka ho Uski Dua qubool nahi hoti ,Chunache Hazrat Abu Huraira Raziyallahu Anhu farmate he’n k Nabi Kareem Sallallahu Alaihivasallam ne ek Shakhs ka tazkira kiya Jo Taveel safar karta he aur uski vajah se woh paraganda aur gubaar alood ho jata he aur is paragandgi Kï haalat me apne Haath Allah Ta’ala ke saamne fela kar kehta he :-
⇏Ey Mere Parvardigaar !Ey Mere Parvardigaar ! Halanki uska khana Uska Peena uska Libaas sab  Haraam ho aur uski parvarish Haraam maal se Kï gayi ho to uski Dua kese qubool Kï ja sakti he ,

*📚 Tirmizi : 2989*

*❉ 2 – Doosri Shart :–Tavajjoh se Dua Karna ,*

⇏Yani Dil Kï tavajjoh se Allah Ta’ala se Dua karna ,esa na ho k gaflat me sirf Rate rataye Duao’n ke kalamaat zabaan Se ada kiye jaye aur Dil haazir na ho ,Kyuki Hadees ke mutabiq esi gaflat ke saath maangi Jane wali Duae’n qabile Qubool nahi hoti ,
❉ Chunache Hazrat Abu Huraira Raziyallahu Anhu Nabi Kareem Sallallahu Alaihivasallam ka ye irshad naqal farmate he’n :-
⇏Allah Ta’ala se Qubuliyat ke Yaqeen ke saath Dua maanga karo aur Jaan lo k Allah Ta’ala gaflat aur laparwahi me pade hue Dil ke saath Dua qubool nahi farmate ,

*❉ 3- Teesri Shart :- Ek Doosre ko Bhalaai ka hukm karna aur Buraai Se Rokna ,*

❉ _ Neki ka Hukm dena aur Gunaaho Se rokna islaam ke aham fara’iz aur Zimmedariyo”n me se he ,Jab log isse gaflat baratne lagte he’n to Duae’n bhi qubool nahi hoti aur Allah Ta’ala ka Azaab mukhtalif shaklo me naazil hota he ,Jiski lapet me sirf bure log hi nahi balki unko na rokne wale bhi aa Jate he’n ,
⇏Hazrat Huzefa bin Yamaan Raziyallahu Anhu Nabi Kareem Sallallahu Alaihivasallam ka ye irshad naqal farmate he’n ,:-
⇏Qasam he us zaat Kï Jisme qabze me meri jaan he Tum log Zaroor Neki ka Hukm dete aur Buraaiyo’n se mana karte raho ,Varna qareeb he k Allah Ta’ala tum per Apni Jaanib se ek esa Azaab bhejenge k Tum usse Dua karoge lekin tumhari Dua ko qubool nahi kiya jayegi ,
  *❥═┄ ʀεғεʀεηcε ↴*
*📚 Tirmizi : 2169,*

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         *☪ माह - ए - शाबान  ☪*

*☞ दुआ की कुबूलियत की शराइत*

★_ दुआ की कुबूलियत की चंद शराइत हैं,दुआ मांगने में इनका लिहाज़ रखना ज़रूरी है :- 

*1-पहली शर्त:- हराम से इज्तिनाब,*

★_ हदीस के मुताबिक जिसका खाना पीना और लिबास वगैरह हराम का हो उसकी दुआ क़ुबूल नही होती ,चुनांचे हज़रत अबू हुरैरः रज़ियल्लाहु अन्हु फरमाते हैं कि नबी करीम सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम ने एक शख्स का तज़किरा किया जो तवील सफर करता है और उसकी वजह से वो परागन्दा और गुबार आलूद हो जाता है और इस परागन्दगी कि हालात में अपने हाथ अल्लाह ताला के सामने फैला कर कहता है:-
ऐ मेरे परवरदिगार ! हालांकि उसका खाना ,उसका पीना उसका लिबास सब हराम हो और उसकी परवरिश हराम माल से की गई हो तो उसकी दुआ कैसे क़ुबूल की जा सकती है,
*( तिरमिज़ी - २९८९)*

2- *दूसरी शर्त*:- *तवज्जोह से दुआ करना*

★_ यानी दिल की तवज्जोह से अल्लाह ताला से दुआ करना,ऐसा न हो कि गफलत में सिर्फ रटे रटाए दुआओं के कलमात ज़ुबान से अदा किए जाएं और दिल हाज़िर न हो,क्योंकि हदीस के मुताबिक ऐसी गफलत के साथ मांगी जाने वाली दुआ क़ाबिले क़ुबूल नही होती,

★_ चुनांचे हज़रत अबू हुरैराह रज़ियल्लाहु अन्हु नबी करीम सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम का ये इरशाद नक़ल फरमाते हैं:-
"_अल्लाह ताला से कुबूलियत की यकीन के साथ दुआ मांगा करो और जान लो कि अल्लाह ताला गफलत और लापरवाही में पड़े हुए दिल के साथ दुआ क़ुबूल नही फरमाते,

3- *तीसरी शर्त*:- *एक दूसरे को भलाई का हुक्म करना और बुरे कामों से रोकना,*

★_नेकी का हुक्म करना और गुनाहों से रोकना इस्लाम का अहम फ़राइज़ और ज़िम्मेदारियों में से है,जब लोग इससे गफलत बरतने लगते हैं तो दुआएं भी क़ुबूल नहीं होती और अल्लाह ताला का अज़ाब मुख्तलिफ शक्लों में नाज़िल होता है,जिसकी लपेट में सिर्फ बुरे लोग ही नही बल्कि उनको न रोकने वाले भी आ जाते हैं,

★_हज़रत हुजैफा बिन यमान रज़ियल्लाहु अन्हु नबी करीम सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम का ये इरशाद नक़ल फरमाते हैं:-क़सम है उस ज़ात की जिसके क़ब्ज़े में मेरी जान है तुम लोग ज़रूर नेकी का हुक्म देते और बुराईयों से मना करते रहो,वरना क़रीब है कि अल्लाह ताला तुम पर अपनी जानिब से एक ऐसा अज़ाब भेजेंगे के तुम उससे दुआ करोगे लेकिन तुम्हारी दुआ को कुबूल नही किया जाएगा,
*( तिरमिज़ी-२१६९)*

*📓माहे शाबान के फज़ाइल व आमाल ,*
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*☞ · Teesri Fazilat :- Jahannam Se Azaadi*
          
❉_ is Raat Kï ek Badi fazilat ye he k Allah Ta’ala badi kasrat Se Jahannam se logo ko Azaad karte he’n, Chunache Hadees Sharif me aaya he ,::—
⇏Ek dafa Sh’abaan Kï Pandrahavi Shab me Aap Hazrat Sallallahu Alaihivasallam ne Hazrat Ayesha Siddiqa Raziyallahu Anhuma se farmaya ,:-
⇏Ye Sh’abaan Kï Pandrahavi Shab he aur is Raat me Allah Ta’ala Kï Jaanib Se Qabila Banu Kalb Kï Bakriyo’n ke Baalo Kï tadaad ke barabar Jahannam se logo ko Azaad kiya jata he ,
*( Shobul imaan ,: 3556)*

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         *☪ माह - ए - शाबान  ☪*

*☞ तीसरी फ़ज़ीलत :-जहन्नम से आज़ादी_*

★_ इस रात की एक बड़ी फ़ज़ीलत ये है कि अल्लाह ताला बड़ी कसरत से जहन्नम से लोगो को आज़ाद करते हैं,

★_चुनांचे हदीस शरीफ में आया है:- एक दफा शाबान की पंद्रहवीं शब में आप हज़रत सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम ने हज़रत आएशा सिद्दीका रज़ियल्लाहु अन्हुमा से फरमाया:-

"_ये शाबान की पंद्रहवीं शब है और इस रात में अल्लाह ताला की जानिब से क़बीला बनू क़ल्ब की बकरियों के बालों की तादाद के बराबर जहन्नम से लोगो को आज़ाद किया जाता है,

*( शौबुल ईमान - ३५५६ )*

*📓माहे शाबान के फज़ाइल व आमाल ,*
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*☞ •· Chothi Fazilat :- Saal bhar ke Faislo Kï Raat ,*
         
❉_ is Raat Kï aham fazilat ye he k isme saal bhar ke faisle KIYE jate he’n k Kisne paida hona aur kisne marna he ,Kisko kitna Rizq diya jayega aur kiske saath kya kuchh pesh aayega ,Sab kuchh likh diya jata he ,

❉ _Chunache Hazrat Ayesha Siddiqa Raziyallahu Anhuma farmati he’n k Nabi Kareem Sallallahu Alaihivasallam ne farmaya :-
⇏Ey Ayesha ! Kya tum jaanti ho k is Pandrahavi Shab me kya hota he ? 

Maine Arz kiya ,Ya Rasulallah Sallallahu Alaihivasallam Kya hota he ?
Aap Sallallahu Alaihivasallam ne irshad farmaya, Bani Aadam me se har Wo Shakhs Jo is saal paida hone wala hota he ,is Raat me likh diya jata he, Aur bani Aadam me se har Wo Shakhs Jo is saal Marne wala hota he is Raat me likh diya jata he aur is Raat me Bando ke Amaal utha liye jate he’n aur isi Raat me Bando ke Rizq utarte he’n ,
*( Mishkaatul Musabeh ,1305)*

❉ _Ek Rivayat me Nabi Kareem Sallallahu Alaihivasallam ka ye irshad manqool he :-
⇏Ek Sh’abaan se doosre Sh’abaan tak Umre’n likhi jati he’n ,Yaha’n tak k koi Shakhs Nikaah karta he aur uski Aulaad bhi hoti he Lekin ( use maloom tak nahi hota k ) uska naam Murdo’n me nikal chuka hota he ,
*( Shobul imaan ,3558)*

❉ _Lihaza Faisle Kï is Raat me gaflat me pade rehna koi danishmandi nahi ,Aqalmandi ka taqaza ye he k Allah Ta’ala Kï taraf rujoo kiya jaye aur Apne liye apne ghar walo ke liye balki saari ummat ke liye achchhe faislo Kï khoob Duae’n Kï jaye

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         *☪ माह - ए - शाबान  ☪*

*☞ चौथी फ़ज़ीलत:- साल भर के फैसलों की रात*

★_ इस रात की अहम फ़ज़ीलत ये है कि इसमें साल भर के फैसले  किये जाते हैं कि किसने पैदा होना और किसने मरना है,किसको कितना रिज़्क़ दिया जाएगा और किसके साथ क्या कुछ पेश आएगा,सब कुछ लिख दिया जाता है,

★_ चुनांचे हज़रत आएशा सिद्दीका रज़ियल्लाहु अन्हुमा फरमाती है की नबी करीम सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम ने फरमाया:- ऐ आएशा! क्या तुम जानती हो कि इस पंद्रहवीं शब में क्या होता है?

मैंने अर्ज़ किया,या रसूलुल्लाह सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम क्या होता है?
आप सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम ने इरशाद फरमाया,बनी आदम में से हर वो शख्स जो इस साल पैदा होने वाला होता है,इस रात में लिख दिया जाता है,और बनी आदम में से हर वो शख्स जो इस साल मरने वाला होता है इस रात में लिख दिया जाता है और इस रात में बन्दों के आमाल  उठा लिए जाते हैंऔर इसी रात में बन्दों के रिज़्क़ उतरते हैं,
*( मिशकातुल मसाबेह -१३०५ )*

★_ एक रिवायात में नबी करीम सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम का ये इरशाद मंक़ूल है:-
"_ एक शाबान से दूसरे शाबान तक उम्रें लिखी जाती हैं,यहां तक कि कोई शख्स निकाह करता है और उसकी औलाद भी होती है लेकिन(उसे मालूम तक नही होता कि)उसका नाम  मुर्दों में निकल चुका होता है,
*( शौबुल ईमान-३५५८)*

★_ लिहाज़ा फैसले की इस रात में गफलत में पड़े रहना कोई दानिशमंदी नही,अक्लमंदी का तकाज़ा ये है कि अल्लाह ताला की तरफ रुजू किया जाए और अपने लिए अपने घर वालों के लिए बल्कि सारी उम्मत के लिए अच्छे फैसलों की खूब दुआएं की जाए,

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          *☞ Mubarak Raato me payi Jane wali Chand umoomi galtiyo’n Kï islaah ,*
          
❉ 1- is Raat me ibaadat ka koi khaas tareeqa Saabit nahi ,Jesa Amuman samjha jata he ,Chunache baaz log is Raat Kï khaas Namaze bayan karte he’n k itni Raka’at padhi jaye ,Fala Raka’at me fala soorat itni martaba padhi jaye ,
*⇏Khoob samajh Lena chahiye k esi koi Namaz ya ibaadat is Raat me Saabit nahi ,balki nifli ibaadat jis qadar ho sake is Raat me anjaam deni chahiye, Nifli Namaze padhe ,Qur’an Kareem Kï Tilawat kare ,Zikr kare ,Tasbeeh padhe ,Duae’n kare,  ye saari ibaadate is Raat me Kï ja sakti he, lekin koi khaas tareeqa saabit nahi ,*

❉ 2:- Ba- Barkat Raato me jaagne ka matlab poori Raat jaagna nahi hota balki asaani ke saath jis qadar jaag kar ibaadat karna mumkin ho ibaadat karna chahiye aur jab neend ka galba ho to so Jana chahiye,
⇏Baaz log poori Raat jaagne ko zaroori samajhte he’n aur isko haasil karne ke liye poori Raat jaagne Kï bataklluf koshish karte he’n, aur jab neend ka galba hota he to Aapas me gap shap ,Hansi mazaaq ,Paan gutka aur Khane Peene Chaay Vagera ke andar mashgool ho jate he’n aur Masjid ke adaab v taqaddus Ko bhi pamaal kiya jata he ,
⇏Yaad rakhiye ! Is tarah fizooliyaat ya kisi gair Shara’i kaam me lag kar ” Neki barbaad aur Gunaah laazim ” ka misdaaq nahi banna chahiye ,

❉ 3:- Guroobe Aftaab hi se is Raat Kï ibtida ho jati he lihaza magrib hi se Mubarak Raato Kï barkat ko sametne me lag Jana chahiye, isha ke baad ka intezar nahi karna chahiye,
⇏Jesa k umoonan dekhne me aata he k log Raat ko jaagne ka matlab ye samajhte he’n k 11-12 baje Jab Bistar per Jane ka waqt hota he ,us waqt Bistar per Jane ke bajaye Masjid me jaa kar ibaadat Kï jaye ,is galat fehmi Kï Vajah se Raat ka ek bada hissa zaay ho jata he ,

❉ 4 :- Mubarak Raato me Jaagne ka matlab sirf jaagna nahi balki ibaadat karna he ,Chunache sirf Hansi mazaaq, gap shap Baat cheet ,Khane pine pilane ke daur me jaagte hue Subeh kar dena koi ibaadat nahi ,
⇏Balki baaz Avqaat in Azeem aur Ba-barkat  Raato  me bhi Jhoot ,Chugal khori ,Geebat karne Sunne jese bade gunaho me shamil ho kar insaan aur bhi bade Azaab ka Mustahiq ban jata he, isliye infiradi tor per yaksui ke saath jis qadar asaani se mumkin ho ibaadat karni chahiye aur har qism ke Halle gulle se bilkul bachna chahiye,

❉ 5 :- Mubarak Raato me ijtimayi ibaadat ke bajaye infiradi ibaadat ka ahatmam karna chahiye isliye k in Raato me ijtimayi ibaadat ka Nabi Kareem Sallallahu Alaihivasallam se koi saboot nahi ,isliye  Jo khuloos ,yaksui aur Allah Ta’ala ke saath raazo niyaaz infiradi ibaadat me naseeb ho sakta he Wo ijtimayi ibaadat me kaha’n ….!!

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         *☪ माह - ए - शाबान  ☪*

*☞ *मुबारक रातों में पाई जाने वाली चंद उमूमी गलतियों की इस्लाह*

★_ 1-इस रात में इबादत का कोई खास तरीका साबित नही,जैसा अमूमन समझा जाता है,चुनांचे बाज़ लोग इस रात की खास नमाज़ें बयान करते हैं कि इतनी रक्कत पढ़ी जाए ,फला रक्कत में फला सूरत इतनी मर्तबा पढ़ी जाए,
*"_खूब समझ लेना चाहिए कि ऐसी कोई नामाज़ या इबादत इस रात में साबित नही,बल्कि नफ्ली इबादत जिस क़दर हो सके इस रात में अंजाम देनी चाहिए ,नफ्ली नमाज़ें पढ़ें ,क़ुरआन करीम की तिलावत करें,ज़िक्र करें,तस्बीह पढ़ें,दुआएं करें,ये सारी इबादते इस रात में की जा सकती है,लेकिन कोई खास तारिका साबित नही,*

2:-बा बरकत रातों में जागने का मतलब पूरी रात जागना नही होता बल्कि आसानी के साथ जिस क़दर जाग कर इबादत करना मुमकिन हो इबादत  करना चाहिए और जब नींद का ग़लबा हो तो सो जाना चाहिए,
"_ बाज़ लोग पूरी रात जागने को ज़रूरी समझते हैं,और इसको हासिल करने के लिए पूरी रात जागने की बेतकल्लुफ कोशिश करते हैं ,और जब नींद का ग़लबा होता है तो आपस मे गपशप ,हंसी मजाक ,पान गुटखा और खाने पीने चाय वगैरह के अंदर मशगूल हो जाते हैं और मस्जिद के आदाब व तक़ददूस को भी पामाल किया जाता है,

★_याद रखिए! इस तरह फ़िज़ूलियात या किसी गैर शरई काम मे लग कर नेकी बर्बाद और गुनाह लाज़िम का मिस्दाक़ नही बनना चाहिए,

3:-गुरूबे आफताब ही से इस रात की इब्तिदा हो जाती है लिहाज़ा मग़रिब ही से मुबारक रातों की बरकत को समेटने में लग जाना चाहिए ,ईशा के बाद का इंतज़ार नही करना चाहिए,
"_जैसा कि अमूमन देखने में आता है कि लोग रात को जागने का मतलब ये समझते है कि 11-12 बजे जब बिस्तर पर जाने का वक़्त होता है,उस वक़्त बिस्तर पर जाने के बजाए मस्जिद में जा कर इबादत की जाए,इस गलत फहमी की वजह से रात का एक बड़ा हिस्सा जाय हो जाता है,

4:-मुबारक रातों में जागने का मतलब सिर्फ जागना नही बल्कि इबादत करना है,चुनांचे सिर्फ हंसी मजाक ,गपशप बातचीत ,खाने पीने पिलाने का दौर में जागते हुए सुबह कर देना कोई इबादत नही,
"_बल्कि बाज़ अवकात इन अज़ीम और बा बर्क़त रातो में भी झूठ ,चुगल खोरी,ग़ीबत करने सुनने जैसे बड़े गुनाहों में शामिल हो कर इंसान और भी बड़े अज़ाब का मुस्तहिक़ बन जाता है,इसीलिए इन्फिरादी तौर पर यकसुई के साथ जिस क़दर आसानी से मुमकिन हो इबादत करनी चाहिए और हर किस्म के हल्ले गुल्ले से बिल्कुल बचना चाहिए,

5:-मुबारक रातों में इज्तिमाई इबादत के बजाए इन्फिरादी इबादत का एहतेमाम करना चाहिए इसीलिए की इन रातों में इज्तिमाई इबादत का नबी करीम सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम से कोई सबूत नही,इसीलिए खुलूस ,यकसुई,और अल्लाह ताला के साथ राज़ो नियाज़ इन्फिरादी इबादत में नसीब हो सकता है वो इज्तिमाई इबादत में कहां ।

*📓माहे शाबान के फज़ाइल व आमाल ,*
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