*﷽ *
│ ✦ *Zakaat Ke MasaiL* ✦ ┗─────────────
│ *✷Post No-20✷* ┗─────────
*✺ Masarife Zakaar aur Uski Tafseel ✺*
★ Zakaat ki adaaygi ke liye Shariyat Mutahra ne ye usool muqarrar farmaya he k,
Zakaat sirf unhi logo ko di ja sakti he Jo mustahiq ho,
⇨ Aur mustahiq e zakaat wo log he’n jinke paas Saade Bavan tola chandi ya iski qeemat ke barabar raqam ya itni maaliyat ka koi samaan zarurat se zyada na ho,
*↳ Ba- Hawala– Durre Mukhtar, 2/347*
*⇨ Zakaat ki adaaygi ki Shart,,,*
★ Zakaat ki adaaygi ke liye ye shart laazim he k kisi mustahiq shakhs ko bager kisi avaz ke mahaz lillaah fillaah maalik banakar de di jaye,
⇨ Lihaza jin soorto me kisi mustahiq ko maalik nahi banaya jaye unme zakaat Ada nahi hogi,
*Ba- Hawala— Durre Mukhtar, 2/344*
*✺ Masraf Talash karne me Kotahi ✺*
★ is silsile me baaz log ye kotahi baratte he k Zakaat nikaalte to he lekin iski parvaah nahi karte k sahi masraf me lag rahi he ya nahi, Kahi esa to nahi k laparvahi me gair mustahiq ko zakaat de di aur samajhte rahe apne zimme se farig ho gaya,
⇨ Halanki gair mustahiq ko dene ki Vajah se zimma farig nahi hua, kyuki jis tarah maaldar per ZAKAAT ki adaaygi zaruri he, Mustahiq talaash karna bhi zaruri he,
⇨ Bager tehqeek kisi bhi shakhs ko Zakaat ki raqam pakda di to usse na zakaat Ada hogi na zimma farig hoga, isliye khoob tehqeek karke dena laazim he,
*Fiqhul ibadaat, 286*
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*𝐃𝐨𝐰𝐧𝐥𝐨𝐚𝐝 𝐀𝐩𝐩,*
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*★ज़क़ात के मसाइल★*
*★_ मसारिफे जकात और उसकी तफसील _★*
★_जकात की अदायगी के लिए शरीयत मुतहरा ने यह उसूल मुकर्रर फरमाया है कि जकात सिर्फ उन्हीं लोगों को दी जा सकती है जो मुस्तहिक़ हो और मुस्तहिके जकात वह लोग हैं जिनके पास साढे 52 तोला चांदी या इसकी कीमत की बराबर रकम या इतनी मालियात का कोई सामान जरूरत से ज्यादा ना हो । *(बा हवाला -दुर्रे मुख्तार 2/ 3467)*
*★_जकात की अदायगी की शर्त_★*
★_ जकात की अदायगी के लिए यह शर्त लाजिम है कि किसी मुस्तहिक शख्स को बगैर किसी आवाज के महज लिल्लाह फिल्लाह मालिक बना कर दे दी जाए । लिहाजा जिन सूरतों में किसी को मालिक नहीं बनाया जाए उनमें जकात अदा नहीं होगी । *(बा-हवाला दुर्रे मुख्तार- 2/ 344)*
*★_ मशरफ तलाश करने में कोताही _★*
★_ इस सिलसिले में बाज़ लोग यह कोताही बरतते हैं कि जकात निकालते तो हैं लेकिन इसकी परवाह नहीं करते कि सही मसरफ में लग रही है या नहीं। कहीं ऐसा तो नहीं कि लापरवाही में गैर मुस्तहिक को जकात दे दी और समझते रहे अपने जिम्में से फारिग हो गए ।
★_हालांकि गैर मुस्तहिक को देने की वजह से जिम्मा फारिग नहीं हुआ क्योंकि जिस तरह मालदार का जकात की अदायगी जरूरी है मुस्तहिक तलाश करना भी जरूरी है ।
★_बगैर तहकी़क़ किसी भी शख्स को जकात की रकम पकड़ा दी तो उससे ना जकात अदा होगी ना जिम्मा फारिग होगा, इसलिए खूब तहकीक करके देना लाज़िम है ।
* फिक़़हुल इबादात- 286*
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* 𝐈𝐬𝐥𝐚𝐦𝐢𝐜 𝐌𝐬𝐠 𝐎𝐟𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥,*
http://IslamicMsgOfficial.blogspot.com
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By: via 𝐈𝐬𝐥𝐚𝐦𝐢𝐜 𝐌𝐬𝐠 𝐎𝐟𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥
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★ Zakaat ki adaaygi ke liye Shariyat Mutahra ne ye usool muqarrar farmaya he k,
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⇨ Aur mustahiq e zakaat wo log he’n jinke paas Saade Bavan tola chandi ya iski qeemat ke barabar raqam ya itni maaliyat ka koi samaan zarurat se zyada na ho,
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*⇨ Zakaat ki adaaygi ki Shart,,,*
★ Zakaat ki adaaygi ke liye ye shart laazim he k kisi mustahiq shakhs ko bager kisi avaz ke mahaz lillaah fillaah maalik banakar de di jaye,
⇨ Lihaza jin soorto me kisi mustahiq ko maalik nahi banaya jaye unme zakaat Ada nahi hogi,
*Ba- Hawala— Durre Mukhtar, 2/344*
*✺ Masraf Talash karne me Kotahi ✺*
★ is silsile me baaz log ye kotahi baratte he k Zakaat nikaalte to he lekin iski parvaah nahi karte k sahi masraf me lag rahi he ya nahi, Kahi esa to nahi k laparvahi me gair mustahiq ko zakaat de di aur samajhte rahe apne zimme se farig ho gaya,
⇨ Halanki gair mustahiq ko dene ki Vajah se zimma farig nahi hua, kyuki jis tarah maaldar per ZAKAAT ki adaaygi zaruri he, Mustahiq talaash karna bhi zaruri he,
⇨ Bager tehqeek kisi bhi shakhs ko Zakaat ki raqam pakda di to usse na zakaat Ada hogi na zimma farig hoga, isliye khoob tehqeek karke dena laazim he,
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★_जकात की अदायगी के लिए शरीयत मुतहरा ने यह उसूल मुकर्रर फरमाया है कि जकात सिर्फ उन्हीं लोगों को दी जा सकती है जो मुस्तहिक़ हो और मुस्तहिके जकात वह लोग हैं जिनके पास साढे 52 तोला चांदी या इसकी कीमत की बराबर रकम या इतनी मालियात का कोई सामान जरूरत से ज्यादा ना हो । *(बा हवाला -दुर्रे मुख्तार 2/ 3467)*
*★_जकात की अदायगी की शर्त_★*
★_ जकात की अदायगी के लिए यह शर्त लाजिम है कि किसी मुस्तहिक शख्स को बगैर किसी आवाज के महज लिल्लाह फिल्लाह मालिक बना कर दे दी जाए । लिहाजा जिन सूरतों में किसी को मालिक नहीं बनाया जाए उनमें जकात अदा नहीं होगी । *(बा-हवाला दुर्रे मुख्तार- 2/ 344)*
*★_ मशरफ तलाश करने में कोताही _★*
★_ इस सिलसिले में बाज़ लोग यह कोताही बरतते हैं कि जकात निकालते तो हैं लेकिन इसकी परवाह नहीं करते कि सही मसरफ में लग रही है या नहीं। कहीं ऐसा तो नहीं कि लापरवाही में गैर मुस्तहिक को जकात दे दी और समझते रहे अपने जिम्में से फारिग हो गए ।
★_हालांकि गैर मुस्तहिक को देने की वजह से जिम्मा फारिग नहीं हुआ क्योंकि जिस तरह मालदार का जकात की अदायगी जरूरी है मुस्तहिक तलाश करना भी जरूरी है ।
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