*Ek qurbani kayi logon ke isaale sawab ke liye*
AAJ KA SAWAL NO.2891
Chand marhum ke isaale sawab ke liye qurbani karni ho to har marhoom ka alag alag hissah rakhna zaruri hai ya ek hissah chand marhoom ke sawab ke liye kafi hai?
JAWAB
Har ek ke liye juda juda hissah rakhna zaruri hai. Ek hissah ek se zaid marhoom ke liye kaafi nahin. Albattah apni taraf se nafal qurbani kar ke uska sawab ek se zyadah murdon aur zindon ko bakhashna durust hai jaise ke Huzoor ﷺ ne ek qurbani ka sawab poori ummat ko bakhsha tha.
Agar gunjaish ho Allah Taala ne maal diya ho to apne marhum rishtedar, buzrugon ke liye zaroor qurbani karen. In dino me doosre nek a'amal ke muqabalah me sabse zyadah qurbani hee ka sawab hai. Isse murdon ko badaa faidah hota hai.
Fatawa rahimiyyah darul ishaat 10/25
Aur
Kitabun nawazil 14/528 se makhooz.
https://bit.ly/IslamicMsgOfficial
*ایک قربانی کئی لوگوں کو ایصال ثواب*
آج کا سوال نمبر ۲۸۹۱
چند مرحومین کے ایصال ثواب کے لئے قربانی کرنی ہو تو کیا ہر مرحوم کا الگ الگ حصہ رکھنا ضروری ہے یا ایک ہی حصہ سب کی طرف سے کافی ہے؟
جواب
حامداومصلیاومسلما
ہر ایک کے لئے الگ الگ حصہ رکھنا ضروری ہے ایک حصہ ایک سے زائد مرحومین کے لئے کافی نہیں ہے
البتہ اپنی طرف سے نفلی قربانی کر کے اسکا ثواب ایک سے زیادہ مرحومین اور زندہ لوگوں کو ایصال کرنا درست ہے جیسا کہ حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے ایک قربانی کا ثواب پوری امت کو ایصال فرمایا
اگر گنجائش ہو اللہ نے مال دیا ہو تو اپنے مرحوم رشتہ داروں کی طرف سے ضرور قربانی کرے کہ ان دنوں میں دوسرے کسی بھی عمل کے مقابلے سب سے زیادہ قربانی ہی کا ثواب ہے اس سے مرحومین کو بہت فائدہ ہوتا ہے
فتاوی رحیمیہ دارالاشاعت ۱۰/۲۵
کتاب النوازل ۱۴/۵۲۸
واللہ اعلم بالصواب
مفتی عمران اسماعیل میمن حنفی
استاذ دارالعلوم رامپورہ سورت گجرات ہند
کیلنڈر
۲۵۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ ذوالقعدہ
۱۴۴۳۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہجری
۲۵ جون...۲۰۲۲
مسائل لنک
*एक क़ुरबानी कई लोगों के इसाले सवाब के लिए*
आज का सवाल नंबर.२८९१
चंद मरहूम के इसाले सवाब के लिए क़ुरबानी करनी हो तो हर मरहूम का अलग अलग हिस्सा रखना ज़रूरी है या एक हिस्सा चंद मरहूम के सवाब के लिए काफी है ?
जवाब
حامدا و مصلیا و مسلما
हर एक के लिए जुदा जुदा हिस्सा रखना ज़रूरी है. एक हिस्सा एक से ज़ियादह मरहूम के लिए काफी नहीं. अल्बत्ताह अपनी तरफ से नफल क़ुरबानी कर के उसका सवाब एक से ज़ियादह मुर्दों और ज़िन्दों को बख्शना दुरुस्त है,
जैसे के हुज़ूर ﷺ ने एक क़ुरबानी का सवाब पूरी उम्मत को बख्शा था.
अगर गुंजाईश हो अल्लाह ने माल दिया हो तो अपने मरहूम रिश्तेदार बुजृगों के लिए ज़रूर क़ुरबानी करें. इन दिनों में दूसरे नेक आमाल के मुक़ाबला में सबसे ज़ियादह क़ुरबानी ही का सवाब है. इससे मुर्दों को बड़ा फ़ायदा होता है.
फतावा रहमिययह दारुल इशाअत १०/२५ और किताबुन नवाज़िल १४/५२८ से माखूज
و الله اعلم بالصواب
मुफ़्ती इमरान इस्माइल मेमन
Post Top Ad
Your Ad Spot
Sunday, June 26, 2022
𝐈𝐬𝐥𝐚𝐦𝐢𝐜 𝐌𝐬𝐠 𝐎𝐟𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥's Post
Tags
# Islamic Msg Official
Islamic Msg Official
Tags:
Islamic Msg Official
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Post Top Ad
Your Ad Spot