*KISI BUZRUG PAR KUFR KA FATWA*
AAJ KA SAWAL NO.2981
Agar kisi ki kufr ki baat zabani ya likhihui baat ham tak pahonche jis me kufr ka matlab bhi nikalta ho to kya karna chahiye us ki woh baat sunte hi us ko kafir keh sakte hai?
JAWAB
حامدا و مصلیا و مسلما
Allamah qazi sanaulah pani pati Rahmatullahi alayhi likhte hai ke dustur quzaat me fatawa e khulaasah se naqal kiya gaya hai ke, kisi maslah-baat me chand matlab kufr ke nikalte ho aur ek matlab kufr ka na nikalta ho to fatwa kufr par na dena chahiye lekeen faqeer-me kehta hun ke khud ko aesi baat jis me ek matlab bhi kufr ka nikalta ho bachana chahiye.
(MAALAA BUDDA MINHU SAFA 129)
Lihaaza kisi ki kufr ki baat sun kar ya padhkar use foran kafir na kahe balke usse us ka maqsad aur matlab kiya hai usee ko puchha jaye fir fesla kiya jaye aur woh wafat paa gaya hai to us ki kitab ki ibarat ka jaiz matlab nikalne ki koshish ki jaye jab tak gaire kufr (ke alawah ka) matlab nikalta ho kufr ka fatwa nahi lagaya jayega
و الله اعلم بالصواب
Mufti Imran Ismail Memon hanafi chisti.
Ustaad e daarul uloom Rampura surat, Gujarat, India.
https://bit.ly/IslamicMsgOfficial
*काफिर कहने में एहतियात*
आज का सवाल नंबर २९८१
अगर किसी की कुफ्र की बात ज़बानी या लिखी हुई बात हम तक पहुंचे जिस में कुफ्र का मतलब भी निकलता हो तो क्या करना चाहिए ? उस की वह बात सुनते ही उस को काफिर कह सकते है?
जवाब
حامدا و مصلیا و مسلما
अल्लाम्ह क़ाज़ी सनाउल्लाह पानीपति रहमतुल्लाहि अलैहि लिखते है के
दूस्तूर कुजा'त में फतवा ए खुलासाः से नक़ल किया गया है के
किसी मसलह-बात में चंद मतलब कुफ्र के निकलते हो और एक मतलब कुफ्र का न निकलता हो तो फतवा कुफ्र पर न देना चाहिए,
लेकिन फ़क़ीर-में कहता हूँ के खुद को ऐसी बात जिस में एक मतलब भी कुफ्र का निकलता हो बचाना चाहिए.
माला बुद्धा मिनहु सफा १२९
लिहाज़ा किसी की कुफ्र की बात सुन कर या पढ़कर उसे फ़ौरन काफिर न कहे बल्कि उससे उस का मक़सद और मतलब कया है उसी को पूछा जाये फिर फैसला किया जाये और वह वफ़ात पा गया है तो उस की किताब की इबारत का जायज़ मतलब निकालने की कोशिश की जाये, जब तक गैर कुफ्र (के अलावह का) मतलब निकलता हो कुफ्र का फतवा नहीं लगाया जायेगा.
و الله اعلم بالصواب
मुफ़्ती इमरान इस्माइलu मेमन
उस्ताज़े दारुल उलूम रामपुरा, सूरत, गुजरात, इंडिया.
*کسی بزرگ پر کفر کا فتوی*
آج کا سوال نمبر ۲۸۵۲
اگر کسی کی کفر کی بات زبانی یا لکھی ہوئی بات ہم تک پہنچے جس میں کفر کا مطلب بھی نکلتا ہو تو کیا کرنا چاہئے اس کی وہ بات سنتے ہی کافر کہ سکتے ہے؟
جواب
حامدا و مصلیا و مسلما
علامہ قاضی ثناءاللہ پانی پتی رحمتہ اللہ علیہ لکھتے ہے کہ دستور قضاۃ میں فتاوٰی خلاصہ سے نقل کیا گیا ہے کہ کسے مسئلہ میں چند مطلب کفر کے نکلتے ہوں اور ایک مطلب کفر کا نہ نکلتا ہو تو فتوی کفر پر نہ دینا چاہئے لیکن فقیر یعنی میں کہتا ہوں کہ خود کو ایسے بات جس میں ایک مطلب بھی کفر کا نکلتا ہو بچانا چاہئے،
مالا بد منه ص، ١۲۹
لہذا کسے کی کفر کی بات سن کر یا پڑھ کر اسے فورا کافر نہ کہے بلکہ اس سے اس کا مقصد اور مطلب کیا ہے، اسی کو پوچھا جائے پھر فیصلہ کیا جائے اور وہ وفات پا گیا ہے تو اس کی کتاب کی عبارت کا جائز مطلب نکالنے کی کوشش کی جائے جب تک غیر کفر مطلب نکلتا ہو، کفر کا فتوی نہیں لگایا جائگا،
واللہ اعلم بالصواب
*مفتی عمران اسماعیل میمن حنفی*
*استاذ دار العلوم رام پورہ سورت گجرات ہند*
Post Top Ad
Your Ad Spot
الأحد، 25 سبتمبر 2022
𝐈𝐬𝐥𝐚𝐦𝐢𝐜 𝐌𝐬𝐠 𝐎𝐟𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥's Post
Tags
# Islamic Msg Official
Islamic Msg Official
Tags:
Islamic Msg Official
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)
Post Top Ad
Your Ad Spot