AAJ KA SAWAL NO. 3029 - Islamic Msg Official

Ads 720 x 90

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Your Ad Spot

الجمعة، 11 نوفمبر 2022

AAJ KA SAWAL NO. 3029

*شادی میں تحفے کے لین دین کی خرابیاں*

⭕ آج کا سوال نمبر ۳۰۲۹⭕

۱، شادی میں کھانے کے بعد پیسے کا لفافہ نیوتا ہدیہ دینا کیسا ہے؟

۲، اگر کوئی دے دے تو منع کرنے کی اور لینے کی کیا صورت ہوگی؟

🔵 جواب🔵

حامدا و مصلیا و مسلما

فقیہ العصر حضرت مفتی رشید لدھیانوی رحمۃ اللہ علیہ تحریر فرماتے ہے ایسے نیوتے میں چند خرابیاں ہے,

١, یہ ہدیہ کی رقم یا سامان زبردستی وصول کیا جاتا ہے, اس طور پر کہ نہ دینے والوں کو برا کہا جاتا ہے,(آج کل تو نکلنے کے راستے پر ہی ٹیبل لگا دیا جاتا ہے اور نام لکھے جاتے ہیں اس لیے آدمی شرما شرمی میں نہ دینے کا ارادہ ہو تو بھی دے دیتا ہے), شرم میں ڈال کر دلی رضامندی کے بغیر وصول کرنا بھی جائز نہیں,

۲,دینے والے کی نیت نام اور شہرت کمانے کی ہوتی ہے, ایسی نیت سے جائز کام بھی نہ جائز ہو جاتا ہے,

٣,اس رسم کو فرض اور واجب کی طرح پابندی اور اہتمام کے ساتھ ادا کیا جاتا ہے, حیثیت یا ارادہ نہ ہو تو بھی دیتے ہیں حالانکہ اس قسم کی پابندی اور ضروری سمجھنے سے جائز اور مستحب کام کو بھی چھوڑ دینا واجب ہو جاتا ہے,

٤, یہ رقم اور سامان باقاعدہ لکھا جاتا ہے, جن کا موقع پر ادا کرنا ضروری سمجھا جاتا ہے, اور سخت ضرورت کے بغیر قرض کا لین دین ناجائز ہے, قرض ہونے کی صورت میں اس کی ادائیگی موت ہونے کی صورت میں اس میں وراثت کی تقسیم, اس کا استعمال اور انتقال کے بعد آئندہ یہ قرض کس کو ادا کیا جائے اس کے بہت سے پیچیدہ مسائل پیدا ہو جاتے ہیں جو علمائے دین و مفتیان کرام سے معلوم کیے جا سکتے ہیں,

*لہذا یہ لین دین نا جائز ہے,*

📙 احسن الفتاوی جلد ۵ صفحہ ۱۴۸ سے ماخوذ

۵, اگر کوئی دے تو اچھے انداز سے عذر کر دیں پھر بھی زبردستی کرے تو کہیں گے اگر آپ کا دل پندرہ بیس دن بعد بھی چاہے تو اس وقت دے دینا..

*نوٹ:- اس بارے میں بعض جگہ کا عرف الگ ہوتا ہے کہ وہاں کے لوگ دعوت دینے میں ہدیہ تحفہ لینے کی نہ نیت کرتے ہیں نہ اس کے لینے کی ٹیبل لگاتے ہیں نہ دینے والے دینے کو ضروری سمجھتے ہیں بلکہ محبت پیدا کرنے یا اس کی مدد اور تعاون کی نیت سے اپنی حیثیت کے مطابق دیتا ہوں اور لینے والا اس کو لکھتا نہ ہو اور کوئی نہ دے تو اس کو برا نہ سمجھتا ہو تو یہ ہدیہ لین دین جائز بلکہ سنت کے دائرے میں آئے گا آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ ہدیہ کا آپس میں لین دین کرو اس سے آپس کی محبت بڑھتی ہے لیکن ایسے علاقے بہت کم ہے پھر بھی جہاں کا جو عرف ہو اس کے مطابق حکم لگایا جائے گا، ہر شخص کے لیے ہر جگہ ناجائز کا حکم لگانا بھی صحیح نہیں۔*



*📘احسن الفتاوی ٥/١٤۸ سے ماخوذ*

🗃️ آن لائن دار الافتاء دیوبند

واللہ اعلم بالصواب

✍🏻مفتی عمران اسماعیل میمن حنفی چشتی

🕌استاذ دار العلوم رام پورا سورت گجرات ھند

http://bit.ly/IslamicMsgOfficial

*🎁शादी में तोहफे के लेन देन की खराबियां✉*

⭕आज का सवाल नंबर ३०२९⭕

१. शादी में खाने के बाद पैसे का कवर, नयोता, हदया, वेहवार देना कैसा है?
२. अगर कोई दे तो मना करने की और लेने की क्या सूरत होगी ?

🔵जवाब🔵

حامدا و مصلیا و مسلما

फकीहुल असर हज़रत मुफ्ती रशीद लुधयानी रहमतुल्लाहि अलय्हि तहरीर फ़रमाते है : ऐसे न्यौते में चंद खराबियाँ है।

१।
ये हदया (वेहवार ,चांदला) की रक़म या सामान ज़बर्दस्ती वसूल किया जाता है, इस तौर पर के न देनेवालों बुरा कहा जाता है।
(आजकल तो निकलने के रस्ते पर टेबल ही लगा दिया जाता और नाम लिखे जाते है, इसलिए आदमी शरमा शरमी में न देने का इरादा हो तो भी दे देता है, शर्म में डालकर दिली रज़ामंदी के बगैर वसूल करना भी जाइज़ नहीं)

२।
देनेवाली की निय्यत शोहरत और नाम कमाने की होती है, ऐसी निय्यत से जाइज़ काम भी ना जाइज़ हो जाते है।

३।
उस रस्म को फ़र्ज़ और वाज़िब की तरह पाबन्दी और एहतेमाम से अदा किया जाता है
(हैसिय्यत या इरादा न हो तो भी देते है)
हालां के इस क़िस्म की पाबन्दी और ज़रूरी समझने से जाइज़ और मुस्तहब  काम को भी छोड़ देना वाज़िब हो जाता है।

४।
ये रक़म और सामान बा क़ायदा लिखा जाता है, जिन का मोके पर अदा करना ज़रूरी समझा जाता है, और सख्त ज़रूरत के बगैर क़र्ज़ का लेन दैन ना जाइज़ है।
क़र्ज़ होने की सूरत में उस की आदायगी ,मौत होने की सुरत में उस में विरासत की तक़सीम उस का ईस्तिअमाल और इन्तिक़ाल के बाद आइन्दह ये क़र्ज़ा किस को अदा किया जाये इस के बहुत से पेचीदह मसाइल खड़े हो जाते है, जो मुफ़्तियाँन व उलेमा ए किराम से मालूम किये जा सकते है।

लिहाज़ा ये लैन-दैन नाजाइज़ है।

📗(अहसनुल फ़तावा ५/१४८ से माखूज़)

१.  इस बारे में बाज़ जगह का उर्फ़ अलग होता है के वहाँ के लोग दावत देने में हदया तोहफा लेने की न निय्यत करते है न उस के लेने के टेबल लगाते है।ना देने वाले देने को ज़रूरी समझते है बल्कि मुहब्बत पैदा करने या उस के मदद और ता'वून की निय्यत से अपनी हैसियत के मुताबिक़ देता हो और लेने वाला उस को लिखता न हो और कोई न दे तो उस को बुरा न समझाता हो तो ये हदये


लैन दैन जाइज़ बल्कि सुन्नत के दाइरे में आएगा आप सल्लल्लाहु अलैहि वसल्लम ने फ़रमाया के हदये का आपस में लैन दैन करो इस से आपस की मुहब्बत बढती है लेकिन ऐसे इलाके बहुत कम है फिर भी जहाँ का जो उर्फ़ हो उस के मुताबिक़ हुक्म लगाया जाएगा।  हर शख़्स के लिए हर जगह न जाइज़ का हुक्म लगाना भी सहीह नहीं ।

📗अल मसैलुल मुहिममा

२. अगर कोई दे तो अच्छे अंदाज़ से उज़र कर दे, फिर भी ज़बरदस्ती करे तो कहे के अगर आप का दिल १५-२० दिन बाद चाहे तो तब दे देना।

🕹️ ऑनलाइन दारुल इफ्ता देवबंद

و اللہ اعلم بالصواب

✍🏻मुफ़्ती इमरान इस्माइल मेमन
🕌उस्ताज़े दारुल उलूम रामपुरा, सूरत, गुजरात, इंडिया.

*🎁SHADI ME TOHFE KE LEN-DEN KI KHARABIYAN✉*

⭕AAJ KA SAWAL NO. 3029⭕

1. Shadi me khane ke baad paise ka cover, nayota, hadya, chadla, vehvar dena kaisa hai?

2. Agar koi den to to mana karne ki aur lene ki kya surat hogi?

🔵JAWAB🔵

حامدا و مصلیا و مسلما

Faqeehul asr hazrat mufti rashid ludhyani rahmatullahi alayhi tahreer farmate hai aese nayote me chand kharabiya hain.

1.
Ye hadya (vywahar, chaandla, ) ki raqam ya saman zabardasti wasool kiya jata hai, is taur par ke na dene walon ko bura kaha jata hai.
(aajkal to nikalne ke raste par table hi laga diya jata hai aur nam likhe jate hai, isliye aadmi sharma sharmi me na dene ka irada ho to bhi de deta hai, sharma me dalkar dili razamandi ke bagair wasool karna bhi jaiz nahi)

2.
Dene wale ki niyyat shohrat aur nam kamane ki hoti hai, aesi niyyat se jaiz kaam bhi na jaiz ho jate hai.

3.
us rasm ko farz aur wajib ki tarah pabandi aur aehtamam se ada kiya jata hai
(haisiyyat ya irada na ho to bhi dete hai)
halan ke is qism ki pabandi aur zaroori samjhne se jaiz aur mustahab  kaam ko bhi chhod dena wajib ho jata hai.

4.
Ye raqam aur saman ba qaida likha jata hai, jin ka moqe par ada karna zaroori samjha jata hai, aur sakht zaroorat ke bagair qarz ka len dain na jaiz hai.
qarz hone ki soorat me us ki adaygi, maut hone ki surat me us me wirasat ki taqsim, us ka istiamal aur intiqal ke baad ayindah ye qarza kis ko ada kiya jaye is ke bahut se pechidah masail khade ho jate hai,  jo muftiyan wa ulama e kiram se maloom kiye ja sakte hai.

lihaza ye len-den na jaiz hai.

📗AHSANUL FATAWA 5/148 SE MAKHOOZ

1.  Is bare me baaz jaga ka urf alag hota hai ke wahan ke log dawat dene me hadya tohfa lene ki na niyyat karte hai na us ke lene ke table lagate
hai.na dene wale dene ko zarooree samjhte hai balke muhabbat paida karne ya us ke madad aur ta'woon ki niyyat se apni haisiyat ke mutabiq deta ho aur lene wala us ko likhta na ho aur koi na de to us ko bura na samjhata ho to ye hadye lain dain jaiz balke sunnat ke daire me aayega aap sallallahu alaihi wasallam ne farmaya ke hadye ka aapas me lain dain karo is se aapas ki muhabbat badhti hai lekin aese ilaqe bahut kam hai fir bhi Jahan ka jo urf ho us ke mutabiq hukm lagaya jayega.har shakhs ke liye har jaga na jaiz ka hukm lagana bhi saheeh nahi

📗AL MASAILUL MUHIMMA

2. Agar koi de to achchhe andaz se uzr kar de fir bhi zabardasti kare to kahe ke, agar aap ka dil pandrah bis din baad bhi chahe to us waqt de dena.

🗃️ ONLINE DARUL IFTA DEWBAND

و اللہ اعلم بالصواب

✍🏻Mufti Imran Ismail Memon Hanafi Chishti.
🕌 Ustaze Darul Uloom Rampura, Surat, Gujarat, India.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Post Top Ad

Your Ad Spot