*११ ग्यारहवी की नियाज़*
⭕आज का सवाल न. ३०३३⭕
११/गियारहवी की नियाज़ खाने की हक़ीक़त क्या है ?
क्या मालदार आदमी गियारहवी का खाना खा सकता है ?
और गरीबो का उस दावत में शिरकत का क्या हुक्म है ?
🔵जवाब🔵
حامدا و مصلیا و مسلما
किसी भी इस्लामी महीने की गियारहवी (११) तारीख को महबूबे सुब्हानी पीराने पीर हज़रत शैख़ अब्दुल क़ादिर जीलानी रह. की निय्यत से जो खाना पकाया जाता है उसे गियारहवी कहते हैं।
📗इख्तिलाफ ए उम्मत और सिरते मुस्तक़ीम
हज़रत मुफ़्ती युसूफ लुधयानी शहीद रह. की किताब
अगर वह खाना हज़रत शैख़ रह. के नाम की मन्नत का हो, या उनका तकररुब हासिल करना हो, यानी नियाज़ करेंगे तो हज़रत खुश हो कर हमारी मुराद पूरी करेंगे तो वह हराम है।
आम तौर पर यही निय्यत होती है, और उनके नाम की मन्नत मानना शिर्क है, मन्नत सिर्फ अल्लाह के नाम की ही मानना जाइज़ है।
किसी ऊँचे से ऊँचे बुलंद रुतबा मख्लूक़ के नाम की मन्नत मानना हराम और शिर्क है, और ऐसी हराम मन्नत का खाना मालदार और गरीब किसी के लिए भी जाइज़ नहीं।
📘(शामी: २/१२८ २/२९८)
अगर हज़रत शैख़ जीलानी रह. के इसाले सवाब की गरज़ से अल्लाह त'आला के नाम की मन्नत मानी हो, या मन्नत माने बगैर हज़रत शैख़ के इसाले सवाब के खातिर पका कर खिलाये तो ऐसा खाना गरीब लोग खा सकते हैं, मालदार नहीं खा सकता, क्यों के मन्नत का खाना मालदार के लिए जाइज़ नहीं, और गरीबों को खिला कर सदक़ह का इसाले सवाब कर सकते हैं ।
अलबत्ता इसाले सवाब के खाने के लिए कोई तारीख और दिन ज़रूरी समझना यह बिदअत और नाजाइज़ है ।
📗शामी: १ फतावा महमूदियाः: १० /९८
📗जुब्दतुल फतावा गुजराती: १/२०६
و الله اعلم بالصواب
✍🏻मुफ़्ती इमरान इस्माइल मेमन
🕌उस्ताज़े दारुल उलूम रामपुरा, सूरत, गुजरात, इंडिया.
https://T.me/IslamicMsgOfficial
*11 GYARAHVI KI NIYAAZ*
⭕AAJ KA SAWAL NO.3033⭕
11/giyarahvi ki niyaaz khane ki haqeeqat kya he?
Kya maaldar aadmi giyarahvi ka khana kha sakta he?
aur garibon ke liye us daawat me shirkat ka kya hukm he?
🔵JAWAB🔵
kisi bhi islami mahine ki giyarahvi (11) Tarikh ko Mahboobe subhani shaikh Abdul qadir jeelani rh. ki niyyat se jo khana pakaya jata he use giyarahvi kehte he.
📗Ikhtilaf e ummat or sirate mustaqeem.hazrat mufti yusuf ludhyani shaheed ra.ki kitab
Agar wo khana hazrat shaikh ke naam ki mannat ka ho ya *un ka taqarrub hasil karna ho, yani niyaz karenge to hazrat khush hokar hamari muraden poori karenge to woh haraam hai, aam taur par yahi niyyat hoti hai* aur unke naam ki mannat manna hai, mannat sirf Allah Taala ke naam ki hee manna jaiz he. Kisi oonche se oonche buland rutbah makhlooq ke naam ki mannat manna haraam aur shirk hai, aur aisi haraam mannat ka khana khana Maaldar or garib kisi ke liye bhi jaiz nahi.
📘(Shami: 2/128,bahr: 2/298)
Agar hazrat sheikh jeelani rh. ke isaale sawab ki garz se Allah ta'la ke naam ki mannat maani ho ya mannat maane bagair hazrat shaikh ke isaale sawab ke khatir pakaa kar khilaye to aisa khana garib log kha sakte hen, maaldar nahin kha sakta gareebon ko khila kar sadqe ka isale sawab kar sakte hen,
Albatta isaale sawab ke khane ke liye koi tarikh or din ya koi cheez zaruri samajhna ye bidat aur najaiz hai.
📗Shaami: 1 fatawa mahmoodiyah: 10 /98
📗Zubdatul fatawa Gujarati: 1/206,207
*۱۱ ویں کی نیاز*
⭕ آج کا سوال نمبر ۳۰۳۳⭕
۱۱ ویں کی نیاز کی کیا حقیقت ہے؟ کیا مالدار صاحب نصاب شخص ۱۱ ویں کی نیاز کھا سکتا ہے؟
غیریبوں کو اس دعوت میں شریک کرنا کیسا ہے؟
🔵 جواب 🔵
حامدا و مصلیا و مسلما
کسی بھی اسلامی مہینے کی ۱۱ ویں تاریخ کو حضرت محبوب سبحانی شیخ عبد القادر جیلانی رحمت اللہ علیہ کو ثواب پہنچانے کی نیت سے جو کھانا پکایا جاتا ہے اسکو نیاز کہتے ہیں
📚 اختلاف امت اور صراط مستقیم.....
اگر وہ کھانا حضرت شیخ عبد القادر جیلانی رحمت اللہ علیہ کے نام کی منت کا ہے یا انکا تقرب حاصل کرنا ہو یعنی نیاز کریں گے تو حضرت خوش ہو کر ہماری مرادیں پوری کریں گے تو وہ حرام ہے عام طور پر یہی نیت ہوتی ہے... کیونکہ اللہ کے سوا کسی کے نام کی منت ماننا حرام اور شرک ہے..........
اگر ایسی منت نہیں ہے بلکہ اللہ کے نام کی منت ہے تب مالدار صاحب نصاب شخص کے لئے اسکا کھانا جائز نہیں ہے
📚 شامی ۲/۱۲۸
📚 بحر ۲/۲۹۸
اگر حضرت شیخ عبد القادر جیلانی رحمت اللہ علیہ کے ایصال ثواب کی نیت سے اللہ کے نام کی منت مانی تھی
مثلا اللہ کے نام پر کھانا پکوا کر کھلاؤونگا اور اسکا ثواب حضرت شیخ عبد القادر جیلانی رحمت اللہ علیہ کو پہنچاؤونگا
تو ایسا کھانا بھی مالدار صاحب نصاب شخص نہیں کھا سکتا بلکہ یہ صدقہ کا کھانا ہے اور اسکو غریبوں کو کھلانا ضروری ہے
البتہ ایصال ثواب کے لئے اس طرح سے کوی دن متعین کرنا جسکا کوئ ثبوت قرآن و سنت سے نہ ہو یہ بدعت ہے
📚 شامی ۱
📚 فتاوی محمودیہ ۱۰/۹۸
📚 زبذة الفتاوی ۱/۲۰۶ ۲۰۷
واللہ اعلم بالصواب
📝ماخوذ از فتاوی سیکشن
✒ مفتی سراج سداد چکلی نوساری گجرات
✅تصدیق و اضافہ
✍🏻مفتی عمران اسماعیل میمن حنفی عفی عنہ
🕌استاذ دار العلوم رام پورا سورت گجرات ھند
مسائل لنک
Post Top Ad
Your Ad Spot
Tuesday, November 15, 2022
AAJ KA SAWAL NO.3033
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Post Top Ad
Your Ad Spot