*हलाला की सजा औरत को क्यों?*
*हिस्सा २*
*⭕आज का सवाल नंबर ३०५३⭕*
ये सवाल भी कसरत से उठाया जाता रहा है के तलाक़ देने की गलती शोहरने की तो हलाले की सजा बीवी को क्यूँ दी जाती है ?
*🔵जवाब🔵*
حامدا و مصلیا مسلما
*(मैसेज ३०५१ से आगे)*
४.
ये सजा का मुस्तहिक़ मर्द बन जाता है, इस तौर पर के बिला शर्त शरई हलाले के लिए निकाह बीवी करती है, तो दूसरा शोहर बीवी को पहले शोहर से ज़्यादा पसंद आ जाता है, और वह उसी के निकाह में रहने के लिए राज़ी हो जाती है, या दूसरे शोहर को वह बीवी पसंद आ जाती है, और वह उसे तलाक़ देने तैयार नहीं होता, और बीवी को राज़ी कर लेता है, उसके बच्चे पालने भी तैयार हो जाता है, इस तौर पर पहले शोहर को बीवी से हमेशा के लिए हाथ धोने पड़ते है।
५.
कभी ये सजा न बीवी के लिए साबित होती है न मर्द के लिए, जिसकी तफ़सील ये है के मुतल्लक़ा या बेवा का दोबारा निकाह करना इस्लाम में एब नहीं, बल्कि पसन्दीदा है, इसलिये बीवी किसी और पसन्दीदा मर्द से निकाह करती है तो बीवी को पहले शोहर से अच्छा दूसरा शोहर मिल जाता है, और शोहर जिसका मिजाज़ उस बीवी से नहीं मिलता था जब बीवी ने किसी और से निकाह कर लिया तो उसने भी ग़ुस्से में उसे दोबारा अपनाने से मना कर दिया, और किसी और से निकाह कर लिया जो उस के मिजाज़ से मुवाफ़िक़ निकल आई।
६.
इस्लाम से तलाक़ देने का असल तरीका ये है के सिर्फ एक तलाक़ दी जाये, अगर तलाक़ से रुजूअ यानि तलाक़ को इद्दत (३ मासिक, ३ एम.सी) में वापस न लिया जाये तो एक तलाक़ से भी निकाह ख़त्म हो जाता है, तीन देने की ज़रुरत ही नहीं।
फिर अगर पस्तावा हो अपनी गलती का एह्सास हो तो मियां बीवी एक दूसरे की रज़ामंदी से दोबारह निकाह कर सकते है, इस में हलाले की ज़रुरत नहीं।
अगर निकाह करने के बाद दोबारह किसी वजह से और एक तलाक़ दे दी और इद्दत (३ एम.सी) में रुजूअ-तलाक़ को वापस भी नहीं लिया तो निकाह ख़त्म हो जायेगा, वापस अफ़सोस हुवा और एक दूसरे से गलती न करने वादा किया तो दोबारा भी बगैर हलाले के निकाह हो सकता है।
लेकिन तीसरी मर्तबा ऐसा किया तो अब बगैर शरई हलाला के निकाह नहीं हो सकता, अगर हलाले जैसी मुश्किल शर्त न रखी जाती तो निकाह गुड्डा गुड्डी का खेल बन जाता, जितनी मर्तबा चाहे तलाक़ दो जितनी मर्तबा चाहे निकाह कर लो, निकाह और तलाक़ की अहमियत ख़त्म हो जाती।
📚🎦📲🎙️📚
👉मौलाना मंज़ूर मैंगल साहब
👉मुफ़्ती अब्दुल वाहिद कुरैशी साहब
👉मुफ़्ती तारीक़ मसूद साहब
👉डॉ. ज़ाकिर नायक साहब
मद्दतफुयूज़ुहुम के बायानात और कुछ 👉अहकर की नाक़िस समझ से माखूज़।
و الله اعلم بالصواب
✍🏻मुफ़्ती इमरान इस्माइल मेमन
🕌उस्ताज़े दारुल उलूम रामपुरा, सूरत, गुजरात, इंडिया.
http://bit.ly/IslamicMsgOfficial
*HALALA KI SAZA AURAT KO KYUN? HISSA 2*
*⭕AAJ KA SAWAL No.3053⭕*
Ye sawal bhi kasrat se uthhaya jata raha hai ke talaq dene ki galti shohar ni ki to halale ki saza bivi ko kyun dee jati hai?
*🔵JAWAB🔵*
حامدا و مصلیا مسلما
Msj 3051 se aage
4.ye saza ka mustahiq mard ban jata hai is taur par ke bila shart sharee halale ke liye nikah bivi karti hai to dusra shohar bivi ko pehle shohar se zayada pasand aa jata hai aur woh usee nikah me rehne ke liye raazi ho jati hai ya dusre shohar ko woh bivi pasand aa jati hai aur woh use talaq dene Taiyyar nahi hota aur bivi ko razi kar leta hai us ke bachche palne bhi Taiyyar ho jata hai is taur par pehle shohar ko bivi se hamesha ke liye hath dhone padte hai
5.Kabhi ye saza na bivi ke liye sabit hoti hai na mard ke liye jis ke tafseel ye hai ke mutallaqa ya bewa ka dobara nikah karna islam me aeb nahi balke pasandeeda hai isliye bivi kisi aur pasandeeda mard se nikah karti hai to bivi ko pehle shohar se achchha dusra shohar mil jata hai aur shohar jis ka mijaz us bivi se nahi milta tha jab bivi ne kisi aur se nikah kar liya to us ne bhi gusse me use dobaraa apnane se mana kar diya aur kisi aur se nikah kar liya jo us ke mijaaz se muwafiq nikal aayi.
6.islam se talaq dene ka asal tareeqa ye hai ke sirf ek talaq dee jaye agar talaq se rujooa yani talaq ko iddat(3 maasik,3 m.c.) me wapas na liya jaye to ek talaq se bhi nikah khatm ho jata hai tin dene ki zaroorat hee nahi.fir agar pastawa ho apni galti ka aehsas ho to Miya bivi ek dusre ki razamandi se dobarah nikah kar sakte hai is me halale ki zaroorat nahi.agar nikah karne ke baad dobarah kisi wajha se aur ek talaq de dee aur iddat(3 m.c.) me rujooa-talaq ko wapas bhi nahi liya to nikah khatm ho jayega wapas afsos huwa aur ek dusre se galti na karne wada kiya to dobara bhi bagair halale ke
nikah ho sakta hai lekin tisree martaba aesa kiya to ab bagair sharee halala ke nikah nahi ho sakta agar halale jaisee mushkil shart na rakhi jati to nikah gudda guddi ka khel ban jata jitni martaba chahe talaq do jitni martaba chahe nikah kar lo nikah aur talaq ki ahmiyat khatm ho jati.
📚👉MAULANA MANZOOR MAINGAL
👉MUFTI ABDUL WAHID QURAISHI
👉MUFTI TARIQ MASOOD 👉DO.ZAKIR NAYAK MADDAT FUYOOZUHUM KE BAYANAT AUR
👉KUCHH AHQAR NAQIS SAMAJH SE MAKHOOZ.
و الله اعلم بالصواب
✍🏻 Mufti Imran Ismail Memon Hanafi
🕌 Ustaze Darul Uloom,
Rampur Surat, Gujarat, India
Post Top Ad
Your Ad Spot
Monday, December 5, 2022
AAJ KA SAWAL No.3053
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Post Top Ad
Your Ad Spot