AAJ KA SAWAL NO3057 - Islamic Msg Official

Ads 720 x 90

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Your Ad Spot

الأحد، 11 ديسمبر 2022

AAJ KA SAWAL NO3057

*BAAL KATWANE KI JAIZ AUR NA-JAIZ SURATEN*
*बाल कटवाने की जाइज़ व नाजाइज़ सूरतें*
*بال کٹوانے کی جائز و نا جائز صورت*
*બાલ કટવાને કી જાઈઝ વ નાજાઈઝ સુરતેં*

⭕AAJ KA SAWAL NO3057.⭕

Baal katwane ki jaiz aur na-jaiz suraten kon kon si hain?
Aur us ka kya hukm hai?

🔵JAWAB🔵

حامدا و مصلیا و مسلما

Baal rakhne ki jaiz suraten 3 hai.

1.Pate (zulfel) rakhna.
2.Halaq poore Sar ke baal mundwana
3.poore Sar ke baalon ko barabar rakhna.

In sab me afzal pehli surat hai. Fir dusri surat Ka darajah hai, aakhri surat ki sirf gunjaish hai.

Bal ki na-jaiz surat do hai.

1.Qazaa ya'ani sar ke ba'az hissah ke baal mundwana ba'az hissah ke chhod dena
Ya ba'az ziyadah tarashna-kaatna ba'az kam. aise baalon ko angrezi baal bhi kehte hai.

2.aise baal rakhna jo kuffaar, yahudo nasaara, fussaq wa fujjar(gair muslim,bad-deen, khullam khulla gunah karne wale jaise ke hero,actor) ka shiaar (un ki style aur fashion) ho.

yeh dono surat makruh e tahreemi hai.  yaad rahe makruh e tahreemi aur haraam dono me sirf aqeedah ke aetibar de farq hai warna amal ke aetibar se dono barabar hain, dono gunah e kabeerah hain aur dono par *AZAAB* barabar hai.

(Aaj hamare muaashare me aksar navjawan in dono qismon ke na-jaiz baal katwane me mubtalah hain aise baal katwana aisa sakht gunah hai jo har ghadi har lamha chobiso (24) ghante hamare saath chimta-chipka rehta hai yeh gunah kabhi alag nahin hota namaz, rozah, me hai to bhi gunehgar, so raha hai to bhi gunehgar.
Aur ziyadah afsos us waqt hota hai jab log apne na-balig bachcho ke baal jis ki koi farmaish nahin hoti is ke baal bhi aise hi katwate hain, yaad rahe agarche un ka naama e amal nahin khula hai lekin maa bap ko un ke aise baal katwakar galat tarbiyat aur na-jaiz shauk paida karwane ka gunah hoga.)

📗AHSANUL FATAWA. 79 se 86 KA KHULASA M`A IZAFA

و الله اعلم بالصواب

✏Mufti Imran Ismail Memon

🕌Ustaad e daarul uloom Rampura surat, Gujarat, India

https://T.me/IslamicMsgOfficial

*बाल कटवाने की जाइज़ और न जाइज़ सूरतें*

🔴आज का सवाल नंबर ३०५७ 🔴

बाल कटवाने की जाइज़ और न जाइज़ सूरतें कोन कोन सी है ? और उस का क्या हुक्म है ?

🔵जवाब🔵

حامدا و مصلیا و مسلما

बाल रखने की बाल सूरतें ३ है.

१.पते (ज़ुलफेल) रखना.
२.हलक़ पुरे सर के बाल मुंड़वाना.
३.पुरे सर के बालों को बराबर रखना.

इन सब में अफ़ज़ल पहली सूरत है. फिर दूसरी सूरत का दरज़ाह है आखरी सूरत की सिर्फ गुंजाईश है.

बाल की न जाइज़ सूरत दो है.
१. क़ज़ा'अ यानि सर के बाज़ हिस्से के बाल मुंडवाना बाज़ के छोड़ देना या बाज़ ज़यादह तराशना-काटना बाज़ कम. ऐसे बालों को अंग्रेजी बाल भी कहते है.
२.ऐसे बाल रखना जो कुफ्फार यहूदी नसारा व फुज्जार (गैर मुस्लिम बददीन खुल्लम खुल्ला गुनाह करने वाले जैसे के हीरो का शिआर (उन की स्टाइल और फैशन) हो. ये दोनों सूरत मकरूहे तहरीमी है.

याद रहे मकरूहे तहरीमी और हराम दोनों में सिर्फ अक़ीदह के ऐतिबार से फ़र्क़ है वरना अमल के ऐतिबार से दोनों बराबर, दोनों गुनाहे कबीरा हैं, और दोनों पर अज़ाब बराबर है.
(आज हमारे मुआशरे में अक्सर नवजवान इन दोनों क़िस्मों के न जाइज़ बाल कटवाने में मुब्तला है,  ऐसे बाल कटवाना ऐसा सख्त गुनाह है जो हर घडी हर लम्हा चौबीसो घंटे हमारे साथ चिंमता-चिपका रहता है, ये गुनाह कभी अलग नहीं होता, नमाज़ रोज़े में है तो भी गुनेहगार, सो रहा है तो भी गुनेहगार. और ज़यादा अफ़सोस उस वक़्त होता है जब लोग अपने न बालिग बच्चो के बाल जिस की कोई फरमाइश नहीं होती इस के बाल भी ऐसे ही कटवाते है,  याद रहे अगरचे उन का नामा ए आमाल नहीं खुला है लेकिन माँ बाप को उन के ऐसे बाल कटवा कर गलत तरबियत और न जाइज़ शोख पैदा करवाने का गुनाह होगा.)

📘एहसनुल फतावा ७९ से ८६ का खुलासा म इज़ाफ़ा

و الله اعلم بالصواب

✏मुफ़्ती इमरान इस्माइल मेमन

🕌उस्ताज़े दारुल उलूम रामपुरा, सूरत, गुजरात, इंडिया.

بال کٹوانے کی جائز اور نا جائز صورتیں

⭕ آج کا سوال نمبر ۱۰۸۷ ⭕

بال کٹوانے کی جائز اور نا جائز صورتیں کون کون سی ہیں اور ان کا حکم کیا ہے؟

🔵 جواب 🔵

حامداومصلیاومسلما
👈🏻بال رکھنے کی جائز صورتیں ۳ ہیں
۱... زلفے رکھنا
۲... حلق یعنی پورہ سر منڈوانا
۳... پورے سر کے بالوں کو برابر رکھنا

ان سب میں افضل پہلی صورت ہے پھر دوسری اور پھر آخری صورت کا درجہ ہے


👈🏻 بال رکھنے کی نا جائز صورتیں ۲ ہیں
۱... قضا یعنی سر کے کچھ حصے کے بالوں کو زیادہ کٹوانا کچھ کو کم کٹوانا اسکو انگریزی کٹ بھی کہتے ہيں یا کچھ حصے کے بالوں کو منڈوانا کچھ کو چھوڑ دینا
۲... ایسے بال رکھنا جو کفار یہود و نصاری ھنود کا شعار ہو یا بد دین فساق و فجار یعنی کھلم کھلا گناہ کرنے والے مثلا ہیرو وغیرہ کا طریقہ ہو
📏یہ دونوں صورتیں حرام اور مکروہ تحریمی ہے دونوں میں صرف عقیدے کے اعتبار سے فرق ہے عمل کے اعتبار سے دونوں برابر ہے دونوں گناہ کبیرہ ہے اور دونوں پر عذاب ہے

نوٹ...
آج ہمارے معاشرے میں نوجوان اکثر ان دونوں قسموں کے نا جائز بال کٹوانے کی صورتوں میں مبتلا ہیں ایسے بال کٹوانا ایک ایسا گناہ ہے جو ہر گھڑی ہر لمحہ اس کے ساتھ لگا رہتا ہے کبھی الگ نہیں ہوتا نماز روزہ میں ہو تب بھی گنہگار سو رہا ہو تب بھی گنہگار
اور زیادہ افسوس اس وقت ہوتا ہے جب لوگ اپنے نابالغ بچوں جن کی کوئ فرمائشی نہیں ہوتی ان کے بال بھی ایسے ہی غلط طریقے سے کٹواتے ہیں یاد رہے یہ بچے نابالغ ہیں انکا نامہ اعمال اب تک نہیں کھلا ہے لیکن ماں باپ کو انکے ایسے بال کٹواکر غلط تربیت کرنے اور ناجائز شوق7پیدا کرنے کا گناہ ہوگا
📗احسن الفتاوی ۷۹ سے ۸۶ کا خلاصہ

واللہ اعلم بالصواب

✏عمران اسماعیل میمن حنفی استاذ دار العلوم رام پورا سورت گجرات ھند

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

Post Top Ad

Your Ad Spot