MEELAD KI NIYAZ KA HUKM
AAJ KA SAWAL NO.2627
EID E MEELADUN NABI صلی الله عليه وسلم KI NIYAZ KHANA KOUN SI SURAT ME JAIZ AUR KOUN SI SURAT ME NA JAIZ ?
JAWAB
حامد ومصلیا و مسلما
MEELAADU-N-NABEE صلی الله عليه وسلم KI TA'YEEN-12 HI TAREEKH TAY KARNE KE SAATH KHANA PAKAANA
(LOGON KO JAMAA KARNA) WAGHAIRAH GUMRAH KARNE WALI BID'ATE HAI, US SE BACHNA ZAROOREE HAI, AUR AGAR KHANE ME NIYYAT ISAALE SAWAAB KI HAI TO KHANA MUBAAH (NA SAWAB NA GUNAH) AUR SADQAH HAI,
AUR AGAR AKABIREEN KE NAAM PAR HAI (UN KO RAZI KARNE KI, UNSE QAREEB HONE KI NIYYAT HO, ALLAH KE NAAM PAR NA HUWA) GAIRULLAH KE NAAM PAR ZABAH KARNE KI SOORAT ME DAKHIL HONE KI WAJAH SE HARAAM HAI, AUR AISE AQAAID FAASID AUR KUFR KE BAAIS HAIN..
( JAIZ SURAT)
ISAALE SAWAAB AGAR DIN AUR KHAS KHANE KO TAY KIYE BAGAIR SIRF ALLAH KO RAAZI KARNE KE LIYE HO TO MUSTAHAB HAI, ISALE SAWAB KA KHANA SIRF GAREEB KHAYE MALDAR KO KHANA MANAA HAI.
MALFUZAT JILD 3. SE MAKHOOZ (MAULANA AHMAD RAZA)
AGAR DIN AUR KHANE KO KHAS KARNE KE SAATH HO TO BID'AT HAI.
FATAWA RASHIDIYA /138
FATAWA MAHMOODIYA 15/429
AISE MAWQON ME IS TARAH KE KHANE PAKANE KA SHARIAT ME KOI SUBUT NAHI, LIHAZA YAH KAAM NA-JAAIZ AUR BID'AT HAI, AGAR MAHAZ RASM KE TAUR PAR PAKAYA JAAE, SAWAAB KA AQEEDA NA HO TO BHI USME BID'AT KI TAYEED-HONSLA AFZAYI AUR RIWAJ DENA HAI, LIHAZA US SE BACHNA LAAZIM HAI, USEE BINA PAR KHANA QUBOOL KARNE SE BHI BACHNA CHAHIYE, ISKE BAWUJOOD YAH HARAAM NAHI HAI.
AHSANUL FATAWA 1/375
BY SHAIKHUL HADEES MAULANA AHMAD RAHIL SB D.B.MADRASAH KANZE MARGOOB PATAN
JAWAZ PAR AKAABIREEN KI IBARAT SE DALEEL PAKADNE KA JAWAB:
SHAAH ABDUR RAHEEM DAHELVI RAHMATULLAHI ALAYHI FARMATE HAIN KE :
ME WILADAT KE DINON ME HUZOOR صلی الله عليه وسلم KO ISALE SAWAB PAHONCHANE KI NIYYAT SE KHANA PAKWATA THA. EK BAAR AISA HUWA KE MERE PAAS KUCHH NA THA KE ME KHANA PAKWATA, BHUNE HUWE CHANO KE ALAWAH, TO MENE USI KO LOGON ME TAQSEEM KAR DIYA...
IN JAISE BUZRUGON KI IBARATON ME NA VILADAT KI HAD SE ZIYADAH ROSHNI KA TAZKIRAH HAI, NA KHANE KE LIYE LOGON KA JAMA KARNE KA ZIKR (NA 12 TAREEKH KA ZIKR HAI, BALKE LIKHA HAI MAVLOOD YA'ANI VILADAT KE DINO ME, NA ZABARDASTI KA CHANDA HAI, NA SHAREEK NA HONE WALON KO HAQEER SAMAJHNA HAI, NA MANDAP THA, NA RASTA BANDH KAR KE AANE JANE WALON KO TAKLEEF PAHONCHNA HAI) LIHAZA IS SE DALEEL PAKADNA SAHEEH NAHI.
(FATAWA RASHIDIYYAH 137)
و اللہ اعلم بالصواب
TASDEEQ IMRAN ISMAIL MEMON GUFIRA LAHOO
Ustad e Darul Uloom Rampura, Surat, Gujarat, India.
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मीलाद् की नियाज़ खाने का हुक्म
आज का सवाल नम्बर २६२७
ईद ए मीलादुननबी ﷺ की नियाज़ खाना कौन सी सूरत में जायज़ और कौन सी सूरत में नाजायज़ है ?
जवाब
حامدا و مصلیا و مسلما
ईद ए मीलादुननबी ﷺ की ताईंन १२ ही तारिख तय करने के साथ खाना पकाना (लोगों को जमा करना) वग़ैरह ग़ुमराह करने वाली बिदअत है, उस से बचना ज़रूरी है, और अगर खाने में निय्यत इसाले सवाब की है तो खाना मुबाह (न सवाब, न गुनाह) और सदक़ह है।
ओर अगर अकाबीरीन के नाम पर है (उन को राज़ी करने की, उन से क़रीब होने की निय्यत हो, अल्लाह के नाम पर न हुवा) गैरुल्लाह के नाम पर ज़बह करने की सूरत में दाखिल होने की वजह से हराम है, और ऐसे अक़ाइद फ़ासिद और कुफ़्र के बाइस है।
*( जाईज़ सूरत)*
इसाले सवाब अगर दिन और खास खाने को तय किये बगैर सिर्फ अल्लाह को राज़ी करने के लिए हो तो मुस्तहब है, इसाले सवाब का खाना सिर्फ गरीब खाये, मालदार को खाना मना है।
मलफ़ूज़ात जिल्द ३ से माखूज़ (मौलाना अहमद रज़ा साहब बरेलवी)
अगर दिन और खाने को खास करने के साथ हो तो बिदअत है।
फतवा रशीदिया /१३८
फ़तवा महमूदिया १५/४२९
ऐसे मौक़ों में इस तरह के खाने पकाने का शरीअत में कोई सुबुत नही, लिहाज़ा ये काम नाजाइज़ और बिदअत है, अगर महज़ रसम के तोर पर पकाया जाए, सवाब का अक़ीदा न हो तो भी उसमें बिदअत की ताईद-होंसला अफजाई और रिवाज देना है, लिहाज़ा उस से बचना लाज़िम है, उसी बिना पर खाना क़ुबूल करने से भी बचना चहिये, इसके बावुजूद ये हराम नहीं है।
अहसनुल फ़तवा १/३७५
(शैखुल हदीस मौलाना अहमद राहील सब दा. ब. मद्रसह कंजे मरगूब पाटन)
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الأربعاء، 20 أكتوبر 2021
𝐈𝐬𝐥𝐚𝐦𝐢𝐜 𝐌𝐬𝐠 𝐎𝐟𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥's Post
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