*सूतराह की जगह तार या रस्सी रखने का हुकुम*
*आज का सवाल नंबर २६७८*
नमाज़ी के सामने से गुजरने के लिए अपना रूमाल लटका कर या लाठी खड़ी करके गुज़र सकता हे या नहीं ?
*जवाब*
حامدا و مصلیا مسلما
सूतराह के लिए जरुरी हे के बक़द्रे एक अंगुश्त मोटी चीज़ हो और आम्मतन तार या रस्सी इतने मोटे नहीं होते, फिर सूतराह को गाड़ने का हुक्म हे, सिर्फ रखना अक्सर हज़रात के नज़्दीक काफी नहीं हे।
लिहाज़ा पूछी हुई सुरत में ये काफी नहीं होना चाहिये।
मगर बवक़्ते उज़्र चुके खत- लाइन खींचने की गुंजाईश हे तो फिर रस्सी या तार का रखना बदर्जा ए अवला- ख़ास दुरुस्त होगा, लेकिन इसका मतलब ये हे के मुसल्ली का ध्यान जमा रहेगा और मुन्तशिर न होगा, गुजरने वाला बदस्तूर गुनेहगार रहेगा, क्यूंकि गुज़रने के लिए ये काफी नहीं हे।
फ़िक़्ही ज़वाबित १/३५० बा हवाला इम्दादुल फ़त्ताह
و الله اعلم بالصواب
मुफ़्ती इमरान इस्माइल मेमन
उस्ताज़े दारुल उलूम रामपुरा, सूरत, गुजरात, इंडिया.
https://bit.ly/IslamicMsgOfficial
* SUTRA KI JAGAH TAAR YA RASSI RAKHNEKA HUKUM *
*AAJ KA SAWAL No. 2678*
Namazi ke samne se Guzarne ke liye apna Rumal Latka kar ya lathi Khadi karke Guzar sakta he ya nahi?*
*JAWAB*
حامدا و مصلیا مسلما
Sutrah ke liye Zaruri he ke Baqadre ek Angusht Moti Cheez ho Aur Aammatan Taar ya rassi Itne Mote Nahi Hote, Fir Sutrah ko Gaadneka Hukma he sirf Rakhna Akshar Hazrat ke Nazdik kafi Nahi he Lihaza puchhi hui Surat me ye kafi nahi hona chahiye, Magar Bawaqte Uzr Chunke Khat- line Khinchne ki Gunjaish he to fir Rassi ya Taar ka Rakhna Badarja e Avla- khaas Durust hoga, Lekin Iska Matlab ye he ke Musalli ka Dhyan Jama Rahega aur Muntashir Na hoga, Guzarne Wala Badastur Gunehgar Rahega Kyunke Guzarneke liye Ye Kafi Nahi he.
FIQHI ZAWABIT 1/350 BA HAWALA IMDADUL FATTAH
و الله اعلم بالصواب
Mufti Imran Ismail Memon Hanafi
Ustaze Darul Uloom,
Rampur Surat, Gujarat, India
*سترہ کی جگہ تار یا رسّی رکھنے کا حکم*
*آج کا سوال نمبر۲۶۷۸*
نمازی کے سامنے سے گزرنے کے لیے اپنا رومال لٹکا کر یا لاٹھی کھڑی کرکے گزر سکتے ہیں یا نہیں؟
جواب
حامدا ومصلیا ومسلما
سترے کے لئے ضروری ہے کہ بقدرِ ایک انگوشت موٹی چیز ہو اور عام طور پر تار یا رسّی اتنی موٹی نہیں ہوتے، پھر سترے کو گاڑنے کا حکم ہے صرف رکھنا اکثر حضرت کے نزدیک کافی نہیں ہیں لہذا صورت مسئولہ میں یہ کافی نہیں ہونا چاہیے مگر بوقت عذر چونکہ خط کھینچنے کی گنجائش ہے تو پھر رسی یا تار کا رکھنا بدرجہ اولیٰ درست ہوگا... لیکن اس کا مطلب یہ ہے کہ مصلی کا دھیان جمع رہے گا اور منتشر نہ ہوگا، گزرنے والا بدستور گنہگار رہے گا کیونکہ گزرنے کے لیے یہ کافی نہیں ہے۔
فقہی ضوابط ۱/۳۵۰ بحوالہ امداد الفتاح
واللہ اعلم بالصواب
*مفتی عمران اسماعیل میمن حنفی*
*استاذ دار العلوم رام پورا سورت گجرات ھند*
کلینڈر
۲۱۔۔۔۔۔۔ ربیع الثانی
۱۴۴۳۔۔۔۔۔۔۔ھجری
۲۸.. نومبر....۲۰۲۱
دن.... اتوار
مسائل لنک
Post Top Ad
Your Ad Spot
الاثنين، 29 نوفمبر 2021
𝐈𝐬𝐥𝐚𝐦𝐢𝐜 𝐌𝐬𝐠 𝐎𝐟𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥's Post
Tags
# Islamic Msg Official
Islamic Msg Official
Tags:
Islamic Msg Official
الاشتراك في:
تعليقات الرسالة (Atom)
Post Top Ad
Your Ad Spot